تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۱ اصفهان

به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس مراسم دعای شریف ندبه با سخنرانی خطیب ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی حاج رضا نبوی از اهواز در مصلی و گلزار شهدای رهنان برگزار و در پایان دیدار با خانواده شهید والامقام مقام، سیدعلی‌محمد اعتصامی و جانباز سرافراز سیدحبیب‌الله اعتصامی انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در راستای گرامیداشت این ایام، مدیران و مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در منزل شهید و جانباز هشت سال دفاع مقدس با خانواده وی دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند.

شهید سید علی‌محمد اعتصامی فرزند سید باقر متولد ۱۳۴۶ در رهنان که روز هشتم اسفندماه ۶۲ در منطقه عملیاتی خیبر به شهادت رسید و در گلزار شهدای شهر رهنان آرام گرفت، همچنین سردار جانباز حاج سیدحبیب الله اعتصامی از فرماندهان توپخانه لشکر ۱۴ امام حسین (ع) که امروز برای آغاز هفته دفاع مقدس مدیران در منزلشان حضور یافته و تجلیل میثاق کردند.

تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۱ اصفهان

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده‌های با بصیرت شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

وی تصریح کرد: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور مدنظر قرار گیرد.

تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۱ اصفهان

حسن محمدحسینی، مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در این دیدار با تجلیل و قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید همواره یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم چراکه امنیت و پایداری نظام امروز مرهون رشادت‌های این شهیدان در گذشته است.

در این دیار حجت‌الاسلام ماندگاری نیز گفت: خانواده شهدا نور چشم انقلاب هستند و ما خادم انقلاب هستیم.

وی با اشاره به خباثت‌ها و توطئه‌های همیشگی دشمنان اسلام و انقلاب تصریح کرد: دشمن در تلاش ایجاد یاس و ناامیدی در ملت غیرتمند ایران است، تنها چیزی که می‌تواند دشمن را مأیوس کند روحیه ایثار و شهادت طلبی است چرا که خانواده شهدا پرچم‌داران راه شهدا و خار چشم دشمنان انقلاب هستند.

به گزارش ایمنا، در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده معظم شهیدعلی‌محمد اعتصامی تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر 689558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.