هفته دفاع مقدس فرصتی برای نمایش انسجام ملی است

امام جمعه کاشان گفت: دوران دفاع مقدس همه اقشار ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح در جبهه حق علیه باطل یکپارچه متحد شدند و در خط مقدم جبهه برای عزت و عظمت میهن اسلامی جان و مال خود را فدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید سعید حسینی امروز در جمع نمازگزاران در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه هرچه دشمنان بیشتر نقشه می‌کشند تا در مقابل اسلام صف آرایی کنند، شکست می‌خورند اظهار کرد: در مقابل دشمنان، مؤمنین حقیقی، کسانی که حقیقت اسلام را درک کرده‌اند هستند.

امام جمعه منطقه کاشان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه اقشار ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح در جبهه حق علیه باطل یکپارچه متحد شدند و در خط مقدم جبهه برای عزت و عظمت میهن اسلامی جان و مال خود را فدا کردند افزود: به برکت وحدت و همدلی و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا نیروهای مسلح از اقتدار ویژه‌ای برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن اساس انقلاب اسلامی را هدف قرار داده بود گفت: جنگ‌ها معمولاً بین اختلافات دو کشور پیش می‌آید، اما هشت سال دفاع مقدس در ایران بین ما و تمام دنیا از بلوک شرق تا اروپاییان و آمریکا رقم خورد.

خطیب نماز جمعه کاشان گفت: ایران افتخار دارد که در آن جنگ نابرابر به کمک خداوند روی سکوی پیروزی بایستد و نیروی اسلام را به رخ جهانیان بکشد و ذره‌ای از خاک وطن را به دشمن ندهد.

امام جمعه کاشان گفت: پیوند با خدا، مناجات و راز و نیاز شبانه رزمندگان از امتیازات این دوران بود که حفظ تمامیت ارضی، کشف استعداد و توانایی ایرانی و شناخت از خود و مقاومت را به دنبال داشت.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک و شرکت در ۷۸ امین نشست مجمع سالیانه سازمان ملل گفت: رئیس جمهور توانست دیپلماسی اقتدار را به خوبی نشان دهد.

وی افزود: رئیس جمهور ما در قامت نماینده ملت ایران با آن عزت و صلابت در برابر ملت‌های عالم قرار گرفت و صدای رسای ملت ایران و جهان اسلام و مستضعفان بود که در سازمان ملل شنیده شد و مرگ استکبار را در قلب استکبار اعلام کرد.

امام جمعه کاشان گفت: نهال نوپای انقلاب اسلامی، امروز به درختی تنومند تبدیل شده و هیچ قدرتی نمی‌تواند خدشه‌ای به آن وارد کند.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه رهبری عامل وحدت و عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: در زمان حاضر در درجه اعلای اقتدار هستیم و آمادگی پاسخگویی به انواع توطئه‌های دشمنان را داریم.

وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) ادامه داد: امیدواریم زندگی ما بر اساس شیوه و روش زندگی این امام بزرگ استوار شود.

کد خبر 689542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.