دفاع مقدس الگوی موفق پایداری است

امام جمعه قم گفت: هشت سال دفاع مقدس الگوی موفق پایداری است که در تمام دوره‌های زمانی تاریخ مصرف دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز_ جمعه سی‌ویکم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس الگویی برای ایستادگی و پایداری است که در تمام دوره‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

وی افزود: دفاع مقدس حدیث مقاومت، دلاوری و از خودگذشتگی ملت ایران در مسیر دفاع از وقت و مکتب است. موضوعی که قله‌های حماسه و شجاعت را فتح کرده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تعبیر دفاع مقدس درباره جنگ تحمیلی را ابتکار امام خمینی (ره) دانست و گفت: به این دلیل این دفاع مقدس بود که بر اساس فرامین الهی و با یک رهبری الهی انجام شد و با وعده‌های الهی نیز به ثمر نشست.

وی با ابراز نگرانی از عدم رعایت اصول ایمانی مانند عفاف و حجاب در فضای مجازی و دیگر عرصه‌ها ابراز کرد: اینکه حتی در محیط‌های علمی عده‌ای به این مسئله بی‌اعتنا باشند، باعث تأسف است.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنانش با تجلیل از سخنرانی ریاست جمهوری در نیویورک گفت: از نکات مثبت این سخنرانی تاکید بر قرآن، خانواده و عدالت بود که هر سه این‌ها از ارزش‌های اصیل اسلامی هستند.

وی با تقدیر از رئیس جمهور برای شکست دشمن در خانه خود ادامه داد: امیدواریم دولت در عرصه داخلی هم مانند میدان‌های مبارزه خارجی فاتح و پیروز بوده و بتواند مشکلات مردم را برطرف کند.

کد خبر 689540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.