رییس جمهور در سازمان ملل، عزتمندانه مواضع انقلاب را بیان کرد

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به سخنرانی چند روز پیش آیت‌الله رییسی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: رییس جمهور در این سخنرانی عزتمندانه، با شجاعت و به بهترین شکل مواضع انقلاب اسلامی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته مردم گنبدکاووس اظهار کرد: سخنرانی عزتمندانه رئیس جمهور در سازمان ملل بازتاب خوبی در رسانه‌های جهان داشت و گفته می‌شود دو برابر مجموع سخنان رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور اوکراین مخاطب داشته است.
وی افزود: بیان عزتمندانه مواضع انقلاب توسط رئیس جمهور به برکت تلاش نظام و دولت برای رفع کامل اغتشاشات، افزایش تولید نفت و فروش آن تا سه میلیون بشکه در روز، رفع مسائل و مشکلات عمومی، رشد شش درصدی اقتصادی و موفقیت در آزادسازی شش میلیارد دلار منابع مالی بوده است.
امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: سخنرانی رئیس جمهور همچنین سبب ناراحتی شدید اپوزیسیون و ضدانقلاب در خارج از کشور از دست آمریکا و رئیس جمهور این کشور استکباری شد.
وی افزود: رئیس جمهور در سخنرانی خود به زیبایی و با شجاعت، ادعانامه دروغین استکبار جهانی، دموکراسی و فرهنگ و تمدن مادی غرب را بیان و آمریکا و متحدانش را محاکمه کرد.
حجت‌الاسلام ترابی با قدرانی تلاش‌های رئیس جمهور و دولت برای رفع مسائل و مشکلات مردم، افزود: شخص آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت بدون وارد شدن به مسائل حاشیه‌ای و جناحی در حال گره‌گشایی از مشکلات کشور هستند و به همین جهت عملکرد دولت سیزدهم مورد تأیید رهبر معظم انقلاب قرار دارد.
وی همچنین با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس به بخش‌هایی از سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی به منویات معظم له توسط همه اقشار جامعه، بیان کرد: هدف استکبار جهانی از جنگ هشت ساله جداسازی بخش‌هایی از کشور از جمله خوزستان و خشکاندن ریشه ملت انقلابی ایران بود که با صبر و استقامت ملت و ایثارگری و شجاعت رزمندگان ما به نتیجه نرسیدند.
امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت تبیین صحیح دستاوردها، ظرفیت‌های حیرت‌آور و معجزات دفاع مقدس و نیز ظهور فرهنگ اعتماد به نفس به جوانان در جامعه، گفت: صبر و استقامت‌های ملت ایران، رشد و شکوفایی کشور و حضور پرقدرت در منطقه و کنار زدن گزینه روی میز آمریکا باید برای آحاد مختلف مردم بالاخص نسل جوان تبیین شود.
کد خبر 689537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.