بهتر است آمریکا در مسئله مبارزه با تروریسم ساکت باشد

امام جمعه گرگان گفت: با توجه به اینکه رییس جمهور آمریکا خود به دست داشتن در شهادت حاج قاسم سلیمانی اعتراف کرده، بهتر است این کشور در مسئله مبارزه با تروریسم ساکت باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه گلستان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: جهان امروز در حال عوض شدن بودن و یک جانبه‌گری آمریکا در حال افول و غروب کردن است.
وی بیان کرد: با فعال شدن اتحادیه‌ها و مشارکت‌های مختلف در واقع آمریکا شکست خورده و گروه‌های چند جانبه گرایی فعال شده است.
امام جمعه گرگان با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک تصریح کرد: سخنرانی آیت‌الله رئیسی در آن اجلاس خیلی خوب بود و اولین مساله را در دفاع از قرآن بیان کرد که سازمان ملل باید از همه ادیان آسمانی دفاع کند و اجازه ندهد انسان‌های جیره خوار به حریم مسلمانان جسارت کنند.
وی گفت: زمانی که رهبر معظم انقلاب رئیس جمهور بودند، پس از سخنان معظم‌له در چنین اجلاسی کشورهای همسو با ایران اذعان داشتند که حرف‌های ایران حرف‌های ماست، اما ما جرئت بیان آن را نداریم و ایران به راحتی این حرف‌ها را می‌زند و حتی آمریکا را به محاکمه می‌کشاند.
آیت‌الله نورمفیدی افزود: آمریکا که علیه کشورهای دیگر در زمینه استفاده از سلاح‌های صلح‌آمیز هسته‌ای حرف می‌زند، خود اولین جنایتکار استفاده از بمب اتم علیه کشورهای دیگر به ویژه در جنگ جهانی است.
وی ادامه داد: آمریکا باید پاسخ دهد اگر مخالف داعش و القائده و تروریسم است، چرا حاج قاسم را که پیشگام مبارزه با آن‌ها بود را به شهادت رساند.
کد خبر 689535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.