تلاش رسانه‌ای دشمنان جلوگیری از انتقال پیام‌ انقلاب اسلامی به اندیشمندان عالم است

امام جمعه بادرود گفت: هدف طراحی‌های رسانه‌ای دشمنان ایران اسلامی این است که نگذارند پیام‌های متعالی انقلاب اسلامی به اندیشمندان سایر کشورها منتقل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه نماز جمعه بادرود با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی و تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: عزت، عظمت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی ما محصول و مدیون مجاهدت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: استکبار جهانی با هدف متوقف کردن انقلاب اسلامی جنگ تمام عیار هشت ساله را به ملت ایران اسلامی تحمیل کرد و همه ظرفیت‌های خود را برای تسلیم کردن این ملت غیور به کار برد، اما در عمل نه تنها به هدف خود نرسید بلکه باعث گسترش بیشتر پیام‌های انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه دفاع مقدس هشت ساله صحنه تحقق وعده‌ها و آشکار شدن سنت‌های الهی بود، افزود: مردم مؤمن ایران اسلامی با اعتقاد راسخ به آموزه‌های ارزشمند دین مبین اسلام و با این باور که تنها راه موفقیت در برابر قدرت‌های استکباری، مقاومت و ایستادگی است، در برابر سختی‌های جنگ تحمیلی صبر کردند و نتیجه این ثبات قدم، نصرت خداوند و پیروزی در این جنگ نابرابر که مصداق واقعی ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم بود.

وی گفت: امروز جبهه جهانی مقاومت با الگوگیری از دفاع هشت ساله ملت ایران، در برابر جهان سلطه ایستاده است و نقشه‌های طراحی شده توسط آن‌ها برای اداره جهان را بر هم زده است.

قاسمی فراگیری سبک زندگی جهادی در ایران اسلامی را از ثمرات دفاع مقدس برشمرد و گفت: همه تلاش‌های مجاهدانه که در عرصه‌های مختلف در کشور شاهدیم به برکت یادگار مانده از دوران پرافتخار دفاع مقدس است.

وی با اشاره به بیانات عالمانه و حکیمانه رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: از تلاش‌های آیت‌الله رئیسی برای دفاع از حقوق ملت ایران و تبیین مواضع حقیقت‌طلبانه جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و همچنین مصاحبه‌ها و دیدارهایی که انجام دادند تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه بادرود افزود: هدف طراحی‌های رسانه‌ای دشمنان ایران اسلامی این است که نگذارند پیام‌های متعالی انقلاب اسلامی به درستی به اندیشمندان سایر کشورها منتقل شود و استفاده از این چنین فرصت‌هایی باعث برهم خوردن این طراحی‌های ظالمانه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در حالی در سازمان ملل سخنرانی کرد که پروژه انزوای ایران شکست خورده است، حجم مبادلات تجاری افزایش یافته، دارایی‌های بلوکه شده کشور در دسترس قرار گرفته، ایران عضو شانگ‌های و بریکس شده، آلبانی به ذات تروریستی منافقین پی‌برده و وضعیت صهیونیست‌ها از همیشه وخیم‌تر است ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت‌های پوشالی جواب می‌دهد.

قاسمی با بیان اینکه از هفته آینده شاهد حضور امام جمعه جدید و جوان خواهید بود، گفت: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور سیاست جوان‌گرایی در سطح ائمه جمعه کشور را در پیش گرفته است که یک کار ممدوح و پسندیده است.

وی افزود: حدود ۱۲ سال مسئولیت نهاد امامت جمعه بادرود را برعهده داشتم و بیش از ۵۵۰ خطبه در این خطه کویر بادرود خواندم، اما خودم را بدهکار نظام ولایی می‌دانم و از جمله خواسته‌های به حق مردم منطقه بادرود، مطالبه ارتقای بخش بادرود به شهرستان است که پیگیری شود تا مردم این دیار به خواسته اساسی خود برسند.

کد خبر 689526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.