دفاع مقدس درخشان‌ترین نقطه در تاریخ چند هزار ساله ملت ایران

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مجاهدت استثنایی مردم ایران گفت: خداوند دستمزد این مقاومت بی‌نظیر را داد و مردم ایران را یاری و پیروز کرد؛ این صبر و مقاومت سبب شد از سال ۵۷ تا به امروز مردم ایران در نوار پیروزی و پیشرفت باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا نقدی امروز- سی‌ویکم شهریور ماه- در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد با بیان اینکه مردم پرافتخار دارالعباده یزد نقش پررنگی در اعتلای اسلام و انقلاب داشتند، اظهار کرد: عالم بزرگ کاظم یزدی روحانی نمونه مبارزی که با استبداد مقابله کرد، و در عرصه جهاد، علم و دانش نیز در حوزه‌های علمیه می‌درخشید

وی با اشاره به نقش آیت‌الله سید عبدالکریم حائزی یزدی، مؤسس حوزه علمیه قم که بشریت و حوزه مدیون وی هستند، افزود: فیلسوف قرن آیت‌الله مصباح یزدی، بزرگ مرد اسلام بازوی پرتوان امام، شهید آیت الله صدوقی از افتخارات و پرورش یافته مردمان یزد هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم قهرمان، مجاهد و مؤمن یزد در آزمایشات سخت جنگ، اسطوره بزرگ شهید متوسلیان را تقدیم کردند و شهید منتظرالقائم و چهار هزار شهید دوران جنگ تحمیلی از دیگر افتخارات این استان است.

وی با اشاره به اینکه مردم مؤمن و ولایت‌مدار یزد ادامه دهنده راه جهاد بودند، گفت: حضور مردم یزد محدود به میدان جنگ نیست بلکه در مقابله با تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن ایستادگی کردند، خط اول تولید کشور شدند و همه تحریم‌ها را با جهاد اقتصادی، کار، تلاش تولید و تجارت بی‌اثر کردند.

سردار نقدی گفت: دفاع مقدس ما برای رضای خدا، دفاع از قرآن و دفاع از ارزش‌های الهی، عدالت و حقیقت بود، بدون شک دفاع مقدس درخشان‌ترین هسته تاریخ چند هزار ساله ملت ایران است، شاید بتوان گفت در کل تاریخ بشریت تاریخی به این عزمت یافت نمی‌شود دولتی که تنها برای تحقق عدالت و حاکمیت الهی در زمین قیام کرد و تمام کشورهای غربی و شرقی تصمیم داشتند آن را به زانو درآورند و تمام امکاناتشان را به میدان آوردند.

وی ادامه داد: قدرت‌های شرقی، تانک زرهی و هواپیماها را تهیه می‌کردند، آمریکا غذا، امکانات اطلاعاتی و قرارگاه‌های جنگی را در اختیار صدام قرار داده بود و جنگ را هدایت می‌کرد، آلمان نیز بمب شیمیایی، انگلیس ابزارهای مخابراتی و موشک را مهیا کرده بود اما ملت ایران تنها با تکیه به یاری خدا از آزمایش‌های سخت سربلند بیرون آمدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیش از این هرگاه تجاوزی به این کشور شده بود بخشی از کشور جدا شد، در جنگ جهانی دوم هم با کمترین دفاع کشور به تصرف دشمنان درآمده بود و حاکمان ناشایست و بی‌عرضه آن دوران نشان دادند که اتکا به شاهان و طاغوت محکوم به شکست خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه مردم دنیا باید راه و رسم آزادی‌خواهی، عدالت‌خواهی، عدالت‌جویی و کمال را از جمهوری اسلامی ایران و ملت مصمم آن یاد بگیرند خاطرنشان کرد: عهد بسته‌ایم این تجمعات، بزرگداشت‌ها و یادواره‌های شهدا جلسه تجدید میثاق و تجدید عهد با شهدا و اهداف آنان باشد تا این مسیر نورانی جهاد ادامه یابد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم در این سال‌ها ایستادگی کردند و با یاری خدا طعم پیروزی را چشیدند، از سال ۱۳۵۷ تا به امروز مردم ایران در نوار پیروزی و پیشرفت قرار دارند و دستمزد استقامت‌های خود را دریافت کردند و اکنون جایگاه و رتبه علمی، قدرت نظامی، سلامت و بهداشت و در کشور روز به روز بهتر می‌شود.

وی عنوان کرد: این ملت برای برقراری عدالت دفاع جانانه‌ای کرد و خداوند پاداش استثنایی به آن‌ها داد، دشمنانی که دل خوش به حوادث زودگذر هستند باید بدانند توهم دارند و با تداوم توطئه‌های خود از این ملت شکست می‌خوردند، این ملت مصمم است که انتقام خون سردار شهید سلیمانی را بگیرد بنابراین قبل از اینکه شکست مفتضحانه‌ای داشته باشند پایگاه خود را از کشورهای منطقه خارج کنند.

سردار نقدی افزود: آمریکا باید پیش از متحمل شدن ضربات سنگین از سوی مجاهدان منطقه را ترک کند و صهیونیست بداند آخرین نفس خود را می‌کشد و به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم ایران و جهان به زودی طعم پیروزی بزرگ را خواهند چشید و مردم در جهادی استثنایی؛ پاداش استثنایی خواهند گرفت امید که به زودی شاهد پیروزی باشیم.

کد خبر 689514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.