ایران اسلامی در حال حرکت به سوی قله‌های پیشرفت است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ایران اسلامی در حال حرکت در مسیر سربلندی به سوی قله‌های پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محسن کریمی امروز_ جمعه سی‌ویکم شهریورماه_ در آئین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک اظهار کرد: تا زمانی که این ملت در مسیر ولایت فقیه و عمل به دستورات دین مبین اسلام حرکت کنند، هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل آنان قرار بگیرد زیرا سرنوشت مستکبران در نهایت شکست خواهد بود.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در طول دفاع مقدس با پشتیبانی مردمی توانست دشمن بعثی را که از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار بود را شکست دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی با جنگ ترکیبی قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند تصریح کرد: با راهبرد دفاع مقدس می‌توان این توطئه دشمنان را هم خنثی کرد.

وی با بیان اینکه امروز به اعتراف دشمن، جمهوری اسلامی ایران بسیاری از قله‌های کلیدی دنیا را فتح کرده است افزود: تفکر انقلاب اسلامی به تمام نقاط مختلف جهان نفوذ پیدا کرده است.

سردار کریمی با اشاره به اینکه اقداماتی که دشمن در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی انجام داد هر یک به تنهایی می‌توانست یک کشوری را از پای درآورد گفت: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان امروز جشن پیروزی را در سراسر کشور از جمله استان حضرت امام (ره) به پا کردیم و یاد همه شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک نماد در این چهل‌وچهارساله انقلاب می‌درخشد تاکید کرد: در مقطعی که همه افرادی که در تعاملات و ارتباط و ذی‌نفوذ بودند در نظام بین‌الملل اختلافات را کنار گذاشته و علیه انقلاب اسلامی متحد شدند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه نابرابری‌های فراوانی در تمام مؤلفه‌های قدرت جنگ تحمیلی وجود داشت افزود: آنچه که موجب پیروزی ایران اسلامی شد، معنویت، ایمان، جهاد و شهادت بود.

وی ادامه داد: به اعتراف دشمن، ایران به دست امام خمینی (ره) توانست پارادایم جدیدی را به مؤلفه‌های قدرت اضافه کند و آن معنویت بود.

سردار کریمی گفت: این مؤلفه همه محدودیت‌های ما را رفع کرد و توانستیم به این سطح از اقتدار دست پیدا کنیم که به اعتراف دشمن بسیاری از قله‌ها و سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد زبونی دشمن در همه عرصه‌ها هستیم گفت: تأمل در آیات قرآن کریم، به ما ثابت می‌کند که پایه‌های ظلم و استکبار همچون لانه عنکبوت سست و بی‌بنیان است و سرانجام روزی فرو خواهد ریخت.

کد خبر 689506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.