اقتدار نیروهای مسلح مانع تعرض دشمن به نظام اسلامی است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار نیروهای مسلح کشور موجب شده تا دشمن از تعرض به نظام اسلامی ناتوان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر یوسفی خوش‌قلب، امروز_ جمعه سی‌ویکم شهریورماه در آئین رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: امروز شهادت‌طلبی نیروهای مسلح، پشت دشمن را به لرزه درآورده است.

وی افزود: نیروهای مسلح در کوتاه‌ترین زمان، منطقی‌ترین و طوفانی‌ترین پیام را به دشمن مخابره می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در جریان دفاع مقدس صدای ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و نظام بعث عراق برخاست و در دفاع از جمهوری اسلامی بلند شد.

وی تصریح کرد: مرور حوادث تاریخی دنیا نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی در سال ۵۷ یکی از باشکوه‌ترین اتفاقات است که با هدایت مرجعیت دینی، امام راحل و حضور همه ملت در قالب نادیده گرفتن طاغوت و برافراشتن پرچم اسلام به منصه ظهور رسید.

یوسفی خوش‌قلب افزود: نیروهای مسلح دارای ویژگی‌های بارزی هستند و این ویژگی‌ها موجب شد که بدنه نیروهای مسلح در مقاطع حساس پیش از انقلاب با بیعتی تاریخی در ۱۹ بهمن ماه ۱۳۵۶ حرکتی موج‌آفرین ایجاد کنند و مسیر پیروزی انقلاب را هموار سازند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح از ابتدا مورد توجه مقام معظم رهبری هستند گفت: نیروهای مسلح بارها مورد تحسین ولی امر مسلمین جهان قرار گرفته‌اند چراکه نیروهای مسلح در دوران جنگ تحمیلی فداکاری‌های بسیاری کردند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اگر امنیت نباشد علم، اقتصاد و رفاهی وجود ندارد، تاکید کرد: دشمن به خوبی از انگیزه نیروهای مسلح ما آگاه است به همین دلیل نمی‌تواند تعرضی به نظام اسلامی داشته باشد بنابراین هدف اصلی دشمن تضعیف نیروهای مسلح است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اولین کینه‌توزی دشمنان در کردستان، ترکمن صحرا، خوزستان و آذربایجان و.... آغاز شد، اما نیروهای مسلح این فتنه‌ها را خاموش کردند.

یوسفی خوش‌قلب با بیان اینکه در دوران مقدس نیروهای مسلح شهیدان بسیاری تقدیم کشور کردند، اما خاک ایران اسلامی به تاراج نرفت، اظهار کرد: رژیم بعث عراق در ۳۱ شهریورماه ۵۹ به تحریک استکبار جهانی جنگ را در مقابل جمهوری اسلامی آغاز کرد و استکبار به خیال خود به دنبال تکه تکه کردن گنجینه‌ای بزرگ به نام ایران اسلامی بود، اما نتوانست.

وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی با رشادت نیروهای مسلح با پیروزی به پایان رسید و تقدیم هزاران شهید، بهای این ظفرمندی بود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دفاع ۳۴ روزه تکاوران دریایی و دانشجویان دانشگاه افسری در خرمشهر، حمله ۱۴۰ فروندی نیروی هوایی به عمق خاک عراق، عملیات‌های موفقی اعم از ثامن‌الائمه، فتح‌المبین، بیت‌المقدس و … تنها بخشی از صفحات زرین روایت دفاع مقدس است که موجب شد دشمن نتواند یک وجب از خاک ایران اسلامی را تصاحب کند.

وی با بیان اینکه جمله «ما می‌توانیم» در حوزه تجهیزات دفاعی، امروز کشور را با دستیابی به تجهیزات نظامی روز دنیا، بی نیاز کرده است گفت: برخی از فریب‌خوردگان می‌گویند که تجهیزات رونمایی شده در سال‌های اخیر، غیرواقعی است، اما امروز فریاد این فریب‌خوردگان بلند است که «چرا پهباد ایرانی، چرا ناو و ناوشکن و موشک ایرانی» و این چراها از سر عجز دشمن است.

یوسفی خوش‌قلب با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح به دنبال گره‌گشایی از مردم و کشور هستند گفت: جانفشانی نیروهای مسلح در سال‌های اخیر در حوادث طبیعی موجب شد در این آزمون‌ها هم سرافراز شوند و محبوبیت آنها در چشم ملت و رهبر فرزانه انقلاب هر روز بیش از گذشته می‌شود.

وی اظهار کرد: اسلامی، مردمی و ولایی بودن در کنار رعایت تمام جوانب شرعی از نکات بارز همه فرماندهان و نیروهای مسلح است همچنین تواضع و سادگی نیروهای مسلح در عین اقتدار از دیگر ویژگی‌های این قشر به شمار می‌رود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی مسلح در تولید تجهیزات، تولید علم و فرهنگ و باور مکتبی و روحیه انقلابی خودکفا، پر تلاش و درخشان و با ملت صادق هستند.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی نیروهای مسلح موجب شده سراسر مرزهای کشور در برابر هر حمله‌ای ایمن باشد تصریح کرد: آسمان ایران اسلامی امروز از گزند هر پرنده و جنگنده‌های کشورهای متخاصم در امان است.

یوسفی خوش قلب با بیان اینکه امروز نگاه ما به دستان دشمنان نیست تاکید کرد: تانک‌های ما با نام و نشان ملی ذوالفقار و کرار تولید می‌شود و ناوها و ناوشکن‌های ایرانی زبانزد دنیا است.

وی با بیان اینکه دشمن از توانایی نیروهای مسلح در مسیر خدمت به مردم ناخرسند است گفت: دشمن از الگوهایی همچون شهید صیاد شیرازی، حاج قاسم سلیمانی، باکری و بسیاری از شهدای پر افتخار ایران اسلامی در نیروهای مسلح نگران است و در تمامی عمر انقلاب اسلامی لحظه‌شماری می‌کند و منتظر یک روز است تا بتواند نیروهای مسلح را تضعیف کند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نیروهای مسلح قوی‌تر از همیشه جان در طبق اخلاص گذاشته‌اند و تحت لوای فرماندهی کل قوا، تمامی تحرکات دشمن را رصد می‌کنند و در صورت لزوم به آنها پاسخی دندان شکن خواهند داد.

وی با بیان اینکه امروز دوران دفاع مقدس به افتخاری برای کشور تبدیل شده است افزود: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و شعار ما می‌توانیم به ما توانستیم تبدیل شده است.

یوسفی خوش‌قلب با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح در اوج خودکفایی است تاکید کرد: ناوهای تمام ایرانی به دریا نوردی در دنیا می‌روند، موشک‌ها با دقت تمام دشمنان ما در دوردست را هدف قرار می‌دهند، خلیج فارس دیگر محل گذر و جولان ناوهای بیگانه نیست.

وی با بیان اینکه قدرت دفاعی و بازدارندگی ما به الگویی برای ملت‌های آزادی خواه تبدیل شده است گفت: امروز رژیم کودک‌کش و منحوس صهیونیستی ناتوان‌تر از گذشته شده است و ملت بصیر ایران اسلامی می‌دانند که امنیت، اتفاقی نیست بلکه جهادی است و با جهاد و تلاش به امنیت پایدار خواهیم رسید.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نیروهای مسلح اعتماد رهبر معظم انقلاب و ملت ایران را پاس می‌دارند چراکه این نیروها خود را برای نقش‌آفرینی در مسیر شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و حضور در نبرد نهایی در رکاب حضرت ولیعصر (عج) آماده و مهیا می‌کنند و ایمان دارند که این راه پرافتخار، نیازمند دعای مؤثر اهل دین و پشتیبانی همه آحاد مردم است.

کد خبر 689480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.