مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه

مراسم ویژه رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه صبح جمعه سی‌ویکم شهریور و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم ویژه رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه صبح امروز_ جمعه سی‌ویکم شهریورماه_ و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با حضور آیت‌الله مصطفی علما؛ نماینده ولی فقیه در استان، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه و فرماندهان نظامی و انتظامی در بزرگراه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد.

در مراسم ویژه رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه که صبح امروز جمعه در محل بزرگراه امام خمینی (ره) برگزار شد، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، شماری از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم حضور یافتند.

مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه

همچنین در رژه بزرگ امروز نیروهای مسلح استان کرمانشاه، آخرین دستاوردها و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح استان به نمایش گذاشته شد و اقتدار یگان‌های مجهز نیروی زمینی سپاه و ارتش و نیروی انتظامی در معرض دید همگان قرار گرفت.

مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه

این مراسم با هدف نشان دادن آمادگی کامل نیروهای مسلح استان کرمانشاه در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی دشمنان نظام و در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری برگزار شد.

مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه

نیروهای نظامی ناموس کشور هستند

در ابتدای این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام و شهدا گفت: امروز ایران در دنیا به عنوان یک قدرت مطرح است حال آنکه ما در گذشته این نبودیم و هرچه غرب و شرق به ما دیکته می‌کردند اطاعت می‌کردیم. اما امروز ما قدرتمند هستیم و این به لطف خون شهدای عزیز و رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) اتفاق افتاد.

مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه

آیت‌الله مصطفی علما با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نیروهای مسلح، گفت: نیروهای نظامی ناموس کشور هستند و ما باید آنها را تأیید کنیم.

مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه

کد خبر 689475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    عالی بود من تو پادگان شهدا بودم