جنگ هشت ساله مقابله ایران با تمام جبهه کفر بود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امام راحل، پشتیبانی مردم و نیروهای مسلح را عامل پیروزی انقلاب در دفاع مقدس دانست و گفت: جنگ هشت ساله مقابله ایران با تمام جبهه کفر بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام رضا نوری صبح امروز_ سی‌ویکم شهریورماه- در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارآفرینی ملت بزرگ ایران است زیرا در جبهه‌ای پیروز شدند که کل جبهه کفر مقابل نظام اسلامی ایستاده بود.

وی با اشاره به صف‌آرایی استکبار جهانی مقابل نظام اسلامی، افزود: ابتدا همه خیال می‌کردند جمهوری اسلامی به سرعت از پا در خواهد آمد اما کشور از این آزمون سخت موفق بیرون آمد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی رهبری انقلاب، نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم را سه عامل پیروزی در جنگ هشت ساله عنوان کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با هدایت امام راحل به میدان آمده و مقابل دشمنان ایستادند.

وی تصریح کرد: پشتیبانی مردم و همراهی آنان با نیروهای مسلح قوت کشور را دوچندان کرد و همین امر سبب مقاومت بی نظیر جمهوری اسلامی شد.

حجت‌الاسلام نوری در انتها گفت: بسیج از دل مردم برخواست و به واسطه حضورش باعث شد در جنگ نابرابر به پیروزی برسیم و به همین امر قدردان ملت باید باشیم.

کد خبر 689474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.