رشد باورهای دینی در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر بود

استاندار گلستان گفت: تفکر بسیجی ایدئولوژی دوران دفاع مقدس بود و امروز قداست و طهارت بسیج مرهون شهادت‌طلبی‌های بسیجیان دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی محمد زنگانه صبح امروز_ جمعه سی‌ویکم شهریورماه_ در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان، اظهار کرد: رشد باورهای دینی در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر بود و در دوران مقدس همه چیز ما در درون جبهه و پشتیبانی از آن رنگ خدایی گرفته بود، از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس ارتقای توانمندی‌های نظامی و رسیدن به خودکفایی بود.

وی افزود: تفکر بسیجی ایدئولوژی دوران دفاع مقدس بود و امروز قداست و طهارت بسیج مرهون شهادت‌طلبی‌های بسیجیان دفاع مقدس است، رشد فضائل اخلاقی در افراد از دستاوردهای دیگر دفاع مقدس بود، بسیجیان و رزمندگان ما خود را به نور صفا معطر می‌کردند و یک‌شبه راه صدساله را می‌رفتند.

استاندار گلستان ادامه داد: پیشرفت‌های نظامی ایران خیره‌کننده است به‌طوری‌که امروز به تحریم خرید تجهیزات نظامی از ایران روی آوردند.

وی اضافه کرد: انگیزه قوی مذهبی نیرویی بود که مردم و رزمندگان ما را به نبرد با دشمنان می‌کشاند تا کیان و تمامیت ارضی کشور حفظ شود. مبارزه فعال با منافقان و دشمنان داخلی توأم با مبارزه در جبهه‌هایی از دستاوردهای سیاسی بود که در دفاع مقدس به دست آوردیم.

زنگانه گفت: سهمیه‌بندی کالاهایی ضروری بر اساس سیستم‌های خاص سهمیه‌بندی توسط بخش‌های مسئول تجربیاتی بود که می‌تواند در جنگ اقتصادی نیز از آن بهره گرفت.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح یادآور رشادت‌های دفاع مقدس است، گفت: این اقتدار نیروهای مسلح یادآور رشادت‌های است که با دست خالی و قدرت ایمان در برابر ابرقدرت‌ها ایستاد و پیروز شد.

سردار علی ملک‌شاهکوهی اضافه کرد: این اقتدار و رژه نیروهای مسلح یادآور رشادت‌های ایثارگرانی است که با دست خالی و قدرت ایمان در برابر ابر قدرت‌ها ایستاد و پیروز شد.

وی ادامه داد: در شرایطی نابرابر در برابر رژیم بعث که مورد حمایت ابرقدرت‌های جهان بود در هشت سال دفاع مقدس ایستادیم و با رشادت‌ها شاهد آن بودیم که حصر شهرهای مختلف شکست و تمامیت ارضی ایران حفظ شد.

ملک‌شاکوهی افزود: باید با تبیین دستاوردهای دفاع مقدس بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل جوان زنده نگاه داریم.

کد خبر 689460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.