مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر سنندج برگزار شد

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، امروز با حضور مسئولان استانی نیروهای مسلح و مردم شهیدپرور استان کردستان در شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور، امروز_ جمعه سی‌ویکم شهریورماه_ با حضور نیروهای مسلح، مسئولان ارشد استانی، خانواده‌های شهدا و مردم شهر سنندج در بلوار آزادگان این شهر برگزار شد.

آخرین ادوات و تجهیزات پیشرفته دفاعی در مراسم رژه شهر سنندج در معرض دید مسئولان و حاضران در مراسم قرار گرفت و نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان اعم از ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج، امروز در این مراسم آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش عموم گذاشتند.

سردار امان‌الله گشتابی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان و «سماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان نیز به عنوان سخنران در ابتدای این مراسم به بیان سخنانی پیرامون گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

به گزارش ایمنا، مراسم رژه نیروهای مسلح هر سال در سی‌ویکم شهریورماه، سالروز آغاز جنگ تحمیلی برگزار می‌شود و از این روز تا ششم مهرماه به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است که با برگزاری برنامه‌های متعددی یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و رزمندگان و ایثارگران گرامی داشته می‌شود.

کد خبر 689453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.