رژه اقتدار نیروهای مسلح در قم برگزار شد

رژه اقتدار نیروهای مسلح استان قم با حضور نیروهای مسلح و امام جمعه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس امروز_ جمعه سی‌ویکم شهریورماه- رژه اقتدار نیروهای مسلح با حضور امام جمعه قم، فرماندهان نظامی و انتظامی و آحاد شهروندان قمی در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این مراسم استاندار قم، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه، نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و آحاد مردم حضور داشتند و یگان‌های نمونه ارتش، سپاه علی بن ابی طالب (ع)، نیروی انتظامی و بسیج از جلوی جایگاه رژه رفتند.

محموله‌ها، تجهیزات و ادوات نظامی نیروهای مسلح استان قم نیز به خصوص تجهیزات پدافندی قرارگاه حضرت معصومه (س) در این مراسم به نمایش گذاشته شد.

رژه یگان خودرویی و موتوری ستاد فرماندهی انتظامی استان قم، یگان موتوری و زرهی سپاه علی بن ابی طالب (ع) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

سخنران ویژه این مراسم آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود که درباره ارزش مجاهدت در مسیر خداوند سخن گفت.

وی دفاع مقدس را مصداق کاملی از مقاومت یک ملت در برابر تجاوزها و ظلم دانست و افزود: حرکت ملت ایران در این مسیر همچنان ادامه دارد.

امام جمعه قم فرهنگ دفاع مقدس که مملو از ارزش‌هایی مانند جوانمردی، ایثار و شجاعت است را راه حل مشکلات امروز دانست و اظهار کرد: برکت‌های مکتب دفاع مقدس باید همچنان در جامعه ما تداوم داشته باشد که برای این هدف نیازمند انتقال فرهنگ دفاع مقدس با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری هستیم.

کد خبر 689450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.