نیروهای مسلح ما در بالاترین سطح بازدارندگی قرار دارند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر نیروهای مسلح ما در سطح بسیار بالا از بازدارندگی قرار دارند و در تحولات منطقه نقش مؤثر ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدحسین رجبی امروز _جمعه سی‌ویکم شهریورماه_ در مراسم رژه یگان‌های مسلح در ارومیه اظهار کرد: مردم ایران در دوران دفاع مقدس همه قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را با شکست مواجه کردند و پیروزی تاریخی را به ارمغان آوردند.

وی افزود: یکی از مبانی بسیار محکم و قدرتمند که رزمندگان اسلام از آن بهره‌مند شدند آموزه‌های اسلام و فرهنگ شهادت بود.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: راهبرد دیگر وجود رهبری عزتمند و قدرتمند امام خمینی (ره) بود که با افق دیدگاه خود به رزمندگان اسلام بشارت پیروزی می‌داد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مبانی قدرت وجود نیروهای مسلح بود که در آن روزهای سخت دست در دست هم علیه دشمن یورش می‌بردند و با شعار ارتشی سپاهی یک لشکر الهی از کشور دفاع می‌کردند.

رجبی تصریح کرد: داشتن روحیه شهادت‌طلبی باعث شده بود رزمندگان در آن شرایط سخت بهترین راهکارها را انتخاب کرده و عرصه را بر دشمن تنگ کنند.

وی عنوان کرد: ابتکار عمل و استفاده از فرصت‌های به‌دست‌آمده از دل تهدیدات فراوان دشمن یکی دیگر از عوامل پیروزی ملت ایران در جنگ هشت ساله بود.

به گفته فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی بعد از پایان جنگ؛ با هدایت فرماندهی معظم کل قوا همه تجهیزات موردنیاز نیروهای مسلح توسط جوانان در داخل کشور طراحی و تولید شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیروهای مسلح ما در سطح بسیار بالا از بازدارندگی قرار دارد و در تحولات منطقه نقش مؤثر ایفا می‌کند.

کد خبر 689445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.