تشریح اقدامات مدیریت شهری کرج برای آغاز سال تحصیلی

رییس شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری کرج تمام توان خود را در راستای تسهیل تردد دانش‌آموزان و استقبال از سال تحصیلی جدید به کار گرفته است.

مسعود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: در جلسات گذشته، مدیریت شهری موظف شد تا در آستانه بازگشایی مدارس تمهیدات لازم را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا نیروهای خدمات شهری آماده‌باش بوده و طبق برنامه برای آماده‌سازی شهر اقدام کردند، اضافه کرد: این امر به منظور زیباسازی شهر و بهبود فضای بصری توصیه می‌شود.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه پاکسازی، بهسازی و زیباسازی معابر را از اولویت‌های شهری برشمرد و افزود: لکه گیری آسفالت معابر به منظور تسهیل تردد دانش آموزان، اولیا و سرویس مدارس از دیگر الزامات است.

وی با بیان اینکه باید به منظور تشدید نشاط و انگیزه در شهر اقدام شود، اضافه کرد: هدف ما بهبود فضای محیطی برای نسل جوان است تا با انگیزه بیشتری برای ادامه تحصیلات ترغیب شوند.

محمدی در بخش دیگر به هماهنگی ناوگان اتوبوسرانی برای جابجایی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: این هماهنگی با هدف تسهیل تردد محصلان و دانشجویان برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 689412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.