ضمک ۱ _ الهلال ۱ / تعارف صدر جدول توسط یاران نیمار به یاران بنزما

تیم فوتبال الهلال در هفته هفتم لیگ‌حرفه‌ای عربستان مقابل ضمک به نتیجه یک بر یک رسید تا صدر جدول را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه بازی‌های هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال امشب _پنج‌شنبه سی‌ام شهریورماه_ در بازی خارج‌ازخانه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میهمان ضمک بود و باوجود قرار گرفتن ستاره‌های کهکشانی‌ها، در برابر حریف خود با نتیجه یک بر یک متوقف شد و دو امتیاز مهم را از دست داد.

ایستوان کواچ قاضی بازی ضمک و الهلال بود که طارق حامد و دهری الانزی از ضمک و میشائل از الهلال را با کارت‌زرد جریمه کرد. در دقیقه نهم نیمه‌اول مالکوم موفق شد روی پاس‌گل سالم الدوساری تیم فوتبال الهلال عربستان را به گل نخست بازی برساند.

با این وجود در نیمه‌دوم و دقیقه ۶۸ مسابقه، نیکولائه استانچیو گل تساوی‌بخش ضمک را وارد دروازه یاسین بونو کرد و در ادامه تلاش‌های ستاره‌های الهلالی‌ها که در رأس آن نیمار جونیور، مالکوم، روبن نوس، سرگی میلینکوویچ‌ساویچ و الکساندر میتروویچ بی‌نتیجه ماند تا یک‌امتیاز حاصل‌کار الهلال در هفته هفتم لیگ‌حرفه‌ای عربستان باشد.

تیم فوتبال الهلال عربستان که پیش از این بازی، پنج برد و یک تساوی ثبت کرده بود با تساوی مقابل ضمک، به دومین مساوی خود در فصل جاری رسید و ۱۷ امتیازی شد. از طرف دیگر الاتحاد که رقیب سرسخت الهلالی‌هاست برابر الفتح دو بر یک پیش است تا با کسب ششمین برد خود ۱۸ امتیازی شده و جای الهلال را در صدر جدول بگیرد.

کد خبر 689408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.