ضرورت افزایش فضای آموزشی شهر کرمان

استاندار کرمان گفت: ضرورت دارد با هماهنگی شهرداری، تغییر کاربری برخی فضاها و هزینه‌کرد آن در ساخت مدارس و فضای آموزشی کرمان را افزایش دهیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار _امروز پنج‌شنبه سی‌ام شهریورماه_ در سیزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان، با اشاره به پایین بودن سرانه فضای آموزشی شهر کرمان، اظهار کرد: ضرورت دارد با هماهنگی شهرداری، تغییر کاربری برخی فضاها و هزینه‌کرد آن در ساخت مدارس، فضای آموزشی کرمان را افزایش دهیم.

وی افزود: استفاده دانشگاه فرهنگیان از فضاهای آموزش و پرورش برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت و جذب دانشجو طبق دستورالعمل بوده و با توافق و جمع‌بندی مشخص هر دو طرف، می‌توان از بعضی فضاهای آموزش و پرورش استفاده کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد دانشگاه پرداخت و گفت: دانشگاه فرهنگیان کرمان رتبه اول در زمینه ارزیابی فرهنگی و مسابقات قرآنی را در بین دانشگاه‌های فرهنگیان کشور کسب کرده و در اردوی راهیان‌نور بیشترین تعداد دانشجو را به خود اختصاص داده است.

حجت‌الاسلام توان در ادامه گزارش کاملی از وضعیت فضاهای آموزشی، رفاهی و اداری، منابع مالی و انسانی دانشگاه ارائه و به مهمترین چالش‌های پیش‌روی دانشگاه اشاره کرد و خواستار همکاری اعضا جهت رفع مشکلات بر اساس اولویت‌ها شد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه پیرامون پیشرفت کار احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان، تعیین و تکلیف اماکن تربیت معلم و دانش‌سراهای تربیت معلم بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تصویب مرکز رفسنجان دانشگاه فرهنگیان، اجرای مصوبه سفر ریاست جمهوری در خصوص ساختمان و تصویب برنامه دانشگاه جهت توانمندسازی معلمان آموزش و پرورش استان بحث و گفتگو شد.

کد خبر 689407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.