معاون فرماندار شهرستان خوروبیابانک بر اثر تصادف درگذشت

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان خوروبیابانک بر اثر تصادف در محور چوپانان به نایین درگذشت.

به گزارش ایمنا، احمدرضا طحانی اظهار کرد: بر اثر تصادف رخ به رخ سواری پارس با ۴۰۵، غلامرضا محمدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان خوروبیابانک جان باخت.

وی افزود: در این حادثه که ظهر امروز، در کیلومتر ۱۵ محور چوپانان به نائین رخ داد، ۵ نفر مجروح شدند و تلاش پزشکان بیمارستان نائین برای نجات جان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خوروبیابانک اثرگذار نبود و به دلیل شدت جراحت، جان خود را از دست داد.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: غلامرضا محمدی، متولد ۱۳۵۰ در کاشان بود و با بیش از ۲۸ سال سابقه مدیریتی، دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ انقلاب اسلامی، کارشناسی ارشد مدیریت بحران، کارشناسی زبان و ادبیات فارسی و کارشناسی حقوق بود.

به گزارش ایمنا، بخشداری برزک، کارشناس خبره سیاسی و انتخابات فرمانداری کاشان و بخشداری قمصر، کارشناس خبره امور شهری و روستایی حوزه معاونت عمرانی فرمانداری کاشان، کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشان و معاون فرمانداری خوروبیابانک در کارنامه او ثبت شده است.

وی مؤلف کتاب «ادبیات سیاسی ایران در عصر مشروطه»، «۱۴۰۰ نکته و اندیشه ناب مدیریتی» و «نقش مدیریت دانش در مدیریت بحران شهری» بوده است.

کد خبر 689388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.