تغییر داوران دیدار مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در روز بازی!

کمک‌داوران بازی دو تیم فوتبال مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در هفته پنجم بدون اطلاع‌رسانی قبلی عوض شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _پنج‌شنبه سی‌ام شهریورماه_ تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸:۱۵ در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با قضاوت سیدوحید کاظمی در ورزشگاه شهدای مس باهم دیدار کردند و مس رفسنجان در آستانه کسب پیروزی یک بر صفر قرار دارد.

در شرایطی که پیش از این کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که محمدعلی پورمتقی و امین زاهدی کمک داوران این مسابقه هستند، اما در لیست خلاصه بازی که در اختیار دو تیم و اصحاب‌رسانه قرار گرفت، نام مهدی شفیعی و امین قدیری به عنوان کمک‌داوران سیدوحید کاظمی برای این بازی درج شده است.

تغییر داوران دیدار مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در روز بازی!

مسئولان تیم فوتبال آلومینیوم نیز نسبت به این اتفاق جالب‌توجه اعلام کردند که در جلسه هماهنگی قبل از بازی هیچ خبری درباره تغییر کمک داوران این بازی به اطلاع آن‌ها نرسیده و تنها خبر تغییر ناظر بازی اطلاع‌رسانی شده است که جای تعجب دارد.

تیم فوتبال مس رفسنجان در چهاردهمین دقیقه بازی امروز پس از شوتی که جلال‌الدین علی‌محمدی زد و به دست مدافع آلومینیوم اراک برخورد کرد صاحب یک ضربه پنالتی شد و سجاد شهباززاده با ایستادن پشت توپ، گل نخست را برای تیم ساکت الهامی به‌ثمر رساند.

کد خبر 689382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.