محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران تا سوم مهرماه اعلام شد

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه سوم مهرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، یدالله جهان‌تاب امروز _پنجشنبه، سی‌ام شهریورماه_ اظهار کرد: به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه سوم مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز از امروز تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه سوم مهرماه در تمام محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه سی‌ام و سی‌ویکم شهریورماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روزها از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه یکم، دوم، سوم و چهارم مهرماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روزها از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد شد.

جهان‌تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد تمام تریلرها از محور هراز گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه سی‌ام شهریورماه و فردا جمعه سی‌ویکم شهریورماه و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه یکم و دوم مهرماه از این محور ممنوع است.

وی افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران محدودیت یک‌طرفه مقطعی روزهای پنج‌شنبه و جمعه سی‌ام و سی‌ویکم شهریورماه و شنبه یک مهرماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران به اجرای محدودیت‌ها تردد در محور فیروزکوه نیز اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه سی‌ام و سی‌ویکم شهریورماه از مسیر جنوب به شمال محور تهران، فیروزکوه، قائم شهر ممنوع خواهد بود.

وی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند درخواست کرد که با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 689322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.