پژو حامل ۴۷ کیلوگرم تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از توقیف خودروی حامل ۴۷ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ هادی کیانمهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نائین، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و جهت بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی افزود: ضمن هماهنگی مأموران پلیس با مقام قضائی، در بازرسی دقیق مأموران انتظامی از خودرو، ۴۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل صندوق خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند، شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 689312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.