دفاتر اداری شهرستان‌ها دایر شود / اهمیت تمرکززدایی از شهر قم

استاندار قم گفت: دفاتر ادارات استان قم در شهرستان‌های باید هرچه زودتر تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد آقامیری امروز – پنجشنبه سی ام شهریورماه- در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم تمرکز زدایی از شهر قم است که باید همه دستگاه‌ها نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی افزود: ادارات استان قم باید یک دفتر پیگیری امور مرتبط به خود را در هر شهرستان دایر کنند تا از رفت و آمد بی‌رویه به شهر قم جلوگیری شود.

استاندار قم با اشاره به اهمیت تمرکز زدایی از شهر قم خاطرنشان کرد: مراجعات بی رویه به شهر قم باید ساماندهی شده و هر شهرستان برای انجام امور اداری مرتبط با خود برنامه داشته باشد.

آقامیری با اشاره به اهمیت سفر استانی مسئولان به شهرستان‌ها، ادامه داد: هر مسئولی به روستاهای استان قم سفر کند، در حکم استاندار خواهد بود و می‌تواند تصمیماتی در راستای کسب رضایتمندی مردم و حل مشکلات روستا اتخاذ کند.

وی امیدآفرینی در میان مردم را راهی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمن به دنبال کاهش مشارکت در میان مردم است، این امیدآفرینی سبب خنثی کردن این توطئه‌ها می‌شود.

استاندار قم با اشاره به لزوم حضور مسئولان در میان مردم، گفت: اعضای شورای اداری استان قم روستا به روستا سفر کرده و مخاطب درددل‌های مردم خواهند بود و از این طریق به ارتقای خدمت رسانی در تمام نقاط استان کمک می‌کنند.

کد خبر 689299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.