آغاز ۸۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر

مسئولان استان بوشهر در آیینی با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهر بوشهر شرکت کردند و ۸۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در این استان آغاز شد.

به گزارش ایمنا، سردار عبدالرضا دشتی امروز _ پنجشنبه سی‌ام شهریورماه _ در آئین آغاز هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که پای شجره انقلاب اسلامی ریخته شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده است.

وی افزود: این روزها نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم و مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده با قدرت روزهای خود را ادامه می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: در روزهایی روزی که جوانان دنبال نام و نشان نبودند و حرف اول را شجاعت و شهادت می‌زد و ماندن بی‌معنا بود جوانان ایران زمین حماسه‌ای ماندگار را رقم زدند.

سردار دشتی اضافه کرد: در آن زمان شهادت تنها مسیر سعادت بود که این مهم امروز باعث عزت و افتخار ایران اسلامی شده است، در آن مقطع، خاک تا افلاک کویر تا بهشت تنها یک میدان مین فاصله بود همه رفتند و افتخارآفرین شدند.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس امروز در کنار شهدا ۸۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس داریم که انتظار داریم مسئولان به بهترین نحو در این برنامه‌ها مشارکت کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: دفاع مقدس سند افتخار ما است و با توجه به در پیش بودن ماه مهر فرماندهان باید با حضور در مدارس ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس را به نسل امروز منتقل کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 689262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.