مسیر اتوبوس تندرو در بلوار آیت‌الله بروجردی ایمن‌سازی می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب دوربین‌های ثبت تخلف در مسیر اتوبوس تندروی بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد و گفت: علت این اقدام کاهش تصادفات بوده است.

رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت بسته شدن مسیر اتوبوس تندروی بلوار آیت‌الله بروجردی اظهار کرد: این مسیر برای افزایش ایمنی و امکان اعمال قانون بسته‌شده است.

وی رعایت نکردن شهروندان در استفاده از این مسیر را یکی از عوامل بسته‌شده مسیر اعلام کرد و افزود: در زمان بازگشایی این مسیر شهروندان به‌خصوص در ساعت‌های پایانی شب از این مسیر با سرعت‌بالا تردد می‌کردند که باعث ایجاد تصادفات سنگین در این مسیر شده بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: با توجه مشکلاتی که در زمان بازگشایی مسیر اتوبوس تندروی بلوار آیت‌الله بروجردی ایجاد شد مذاکراتی با پلیس راهور برای ثبت تخلف و اعمال قانون برای متخلفان این مسیر داشته و تصمیمات راهبردی اتخاذ شده است.

خانه‌زاد یزدی از نصب دوربین‌های مسیر اتوبوس تندرو بلوار آیت‌الله بروجردی در چند هفته آینده خبر داد و گفت: دوربین‌های فعلی امکان پوشش دهی کامل مسیر را نداشتند بر اساس همین مهم دوربین‌های جدیدی خریداری شده و تا چند هفته آینده کد گرفته و فعال و امکان ثبت تخلف و اعمال قانون فراهم خواهد شد.

وی تاکید کرد: احداث این مسیر نیز برای جلوگیری از عدم خسارت به زیرساخت دو طرف مسیر در زمان بارندگی در کمترین زمان اجرا و مسیر به بهره‌برداری رسید اما عدم رعایت شهروندان در تردد از این مسیر باعث بسته شدن راه و مشکلات زیادی شد.

کد خبر 689254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.