استقرار هزار و ۷۸۳ پایگاه در همدان برای برگزاری جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هزار و ۷۸۳ پایگاه‌ ثابت و سیار برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در این استان با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایمنا، محمد رسول شیخی‌زاده» اظهار کرد: این پایگاه‌ها در میادین اصلی، مراکز برپایی نماز جمعه، مساجد و مراکز نیکوکاری فعال است و با همکاری مراکز نیکوکاری کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و این کمک‌های نقدی و غیرنقدی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند توزیع می‌شود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و بهره‌گیری از ظرفیت خیران برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند نسبت به برگزاری جشن عاطفه‌ها اقدام می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌ها از پانزدهم مرداد آغاز شده است و تا پانزدهم مهرماه در این استان ادامه خواهد داشت، برگزاری این جشن در تاریخ ششم مهرماه در مراکز نیکوکاری، هفتم مهرماه در محل نماز جمعه و نهم و دهم مهرماه در مدارس برگزار پیش‌بینی شده است.

شیخی‌زاده ادامه داد: حدود ۱۷ هزار دانش‌آموز و هزار دانشجو و طلبه زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

وی ضمن دعوت از خیرین برای حضور در این جشن گفت: خیرین می‌توانند از طریق سامانه( Usst) یا با شماره‌گیری #۰۸۱*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند زیرپوشش کمیته امداد استان همدان مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان افزود: ۶۲ هزار خانواده نیازمند شامل ۱۱۵ هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می‌کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 689236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.