آغاز فعالیت پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در کردستان

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به آغاز فعالیت پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در استان، گفت: هم اکنون ۲۳ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا طوسی امروز _پنجشنبه، سی‌ام شهریورماه_ در پایگاه جشن عاطفه‌های میدان آزادی شهر سنندج اظهار کرد: این نهاد هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور نسبت به برگزاری جشن عاطفه‌ها اقدام می‌کند تا کمک‌های مردم نوع‌دوست و خیر استان را به دست دانش‌آموزان نیازمند برساند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز این برنامه در ۱۲۰ پایگاه از طریق ادارات اجرایی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود، افزود: هم‌اکنون ۲۳ هزار دانش‌آموز نیازمند استان کردستان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: فردا _جمعه سی‌ویکم شهریورماه_ در تمام مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان و روز چهارم مهر در سطح مدارس برخوردار استان کردستان جشن عاطفه‌ها برگزار و کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری خواهد شد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با کمک خیران هیچ دانش‌آموزی از تحصیل باز نماند و مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند نیز تأمین شود.

آغاز فعالیت پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در کردستان

طوسی با بیان اینکه کمیته امداد تمام کمک‌های مردمی را قبل از بازگشایی مدارس به دست نیازمندان می‌رساند، افزود: سال گذشته شش میلیارد تومان کمک در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن از طریق مراکز نیکوکاری و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از طریق این نهاد جمع‌آوری شد.

به گزارش ایمنا، شماره کارت ۷۷۴۳ ۹۹۹۶ ۹۹۱۸ ۶۰۳۷ و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۸۷ * ۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی به صورت غیرحضوری در نظر گرفته شده است.

کد خبر 689219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.