طوفان گردوخاک و کاهش دید در سیستان و بلوچستان / بارندگی در مناطق شمالی ادامه دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز در بخش‌هایی از اردبیل، گیلان، غرب مازندران، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، روزهای جمعه و شنبه در ارتفاعات البرز و روز یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، بعضی نقاط سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: روز دوشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گردوخاک رخ خواهد داد که در شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی خراسان جنوبی، همراه با طوفان گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف گاهی وزش باد و غبار صبحگاهی، با بیشینه ۳۴ و کمینه ۱۶ است و در روز _جمعه سی‌ویکم شهریورماه_ نیز صاف گاهی وزش باد با بیشینه ۳۴ و کمینه ۱۶ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 689217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.