جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی اماکن آموزشی قزوین در آستانه سال تحصیلی

شهردار قزوین با اشاره به جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی اماکن آموزشی در آستانه سال جدید تحصیلی، گفت: این عملیات توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره سه خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین در قالب طرح بهار دانش در دست اجرا است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لکه‌گیری و مرمت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع از معابر ناحیه مهدیه منطقه سه شهرداری در مردادماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: عملیات آماده‌سازی معبر فرعی خیابان چهارباغ واقع در منطقه چهار با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان ادامه دارد.

وی افزود: مراحل پایانی عملیات (بیس‌ریزی) در معبر فرعی چهار باغ به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع در حال انجام است.

شهردار قزوین از اجرای منهول جاده کندروی اسماعیل‌آباد واقع در ناحیه عظیمیه منطقه سه شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شامل احداث منهول و لوله‌گذاری و ساخت دریچه‌های آبریز است که با انجام آن مشکل آب‌گرفتگی معابر به طور کامل رفع می‌شود.

صباغی اضافه کرد: در ناحیه منفصل شهری چوبیندر منطقه یک شهرداری، اقدامات زیربنایی و عملیات لوله‌گذاری با هدف دفع و هدایت آب‌های سطحی در زمان بارندگی به طول ۲۰۰ متر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی ادامه داد: نبود برنامه‌ریزی صحیح برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی موجب افزایش هزینه‌ها برای مقابله با اثر آب در مواقع بحرانی می‌شود.

شهردار قزوین از آغاز عملیات دیوارچینی ساختمان ناحیه شهید بابایی توسط شهرداری منطقه دو قزوین خبر داد و تصریح کرد: ساختمان ناحیه شهید بابایی پارک الغدیر به منظور ارتقای کیفیت خدمات شهرداری به شهروندان در حال احداث است.

صباغی تاکید کرد: اجرای این پروژه با هدف رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمات بهینه به آن‌ها دنبال می‌شود، پیش از این نیز عملیات جاگذاری تیرچه و سفال سقف این ساختمان انجام شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی اماکن آموزشی در آستانه سال جدید تحصیلی، گفت: این عملیات توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره سه خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین در قالب طرح بهار دانش در دست اجرا است.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات تراش آسفالت و روکش ماشینی آسفالت به صورت شبانه‌روزی در سطح معابر ناحیه مهدیه ناحیه سه شهرداری ادامه دارد، افزود: در این نوبت ضلع شرقی بلوار شهید سلیمانی، حدفاصل پل شهید مطهری تا چهارراه صداوسیما روکش آسفالت شد.

صباغی اظهار کرد: اجرای عملیات دیوارکشی و محصورسازی زمین‌های خالی در سطح منطقه سه با هدف ساماندهی و مناسب سازی اماکن مخروبه و زمین‌های رها شده برای جلوگیری از اقدامات بزهکارانه معتادان و جلب رضایت شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه در منطقه سه شهرداری از جمله محله آبگیلک، خیابان‌های مهتاب و شکوفه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مردادماه امسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ مترمربع از معابر ناحیه مهدیه مرمت شد.

کد خبر 689163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.