لزوم یکپارچه‌سازی چارت سازمان‌های فاوا

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور گفت: یکپارچه‌سازی چارت سازمان‌های فاوا یکی از موضوعاتی است که باید به نظر مشترک رسیده و از طریق مجمع کلانشهرها و سازمان شهرداری‌ها پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست تخصصی کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور روز گذشته _چهارشنبه، بیست‌ونهم شهریورماه_ با محوریت ارائه گزارش از سوی کمیته‌های این کمیسیون، بررسی نظام انگیزشی و مدل‌های مالی بانک شهر برگزار شد.

در این نشست تخصصی یاسر اسدپور در سخنانی بر تدوین نظام انگیزشی در سازمان‌های فناوری اطلاعات شهرداری‌ها تأکید کرد.

وی افزود: این موضوع باید بررسی و از طریق مجمع کلانشهرها به شهرداری‌ها ابلاغ شود تا زحمات کارشناسان فاوا در مدیریت شهری دیده شده و ارج نهاده شود.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور تصریح کرد: یکپارچه‌سازی چارت سازمان‌های فاوا یکی از موضوعاتی است که باید به نظر مشترک رسیده و از طریق مجمع کلانشهرها و سازمان شهرداری‌ها پیگیری کنیم.

وی همچنین اشاره‌ای نیز به خدمات نوین بانک شهر و اقدامات این مجموعه در راستای توسعه این‌گونه خدمات داشت.

اسدپور گفت: از طرف شهرداری‌ها گرچه انتقاداتی در خصوص مدل‌های مالی بانک شهر وجود دارد و در گذشته مشکلاتی وجود داشت، اما شاهد تحول در بانک شهر برای ارائه خدمات هستیم و در خصوص تحویل وب سرویس‌ها اعلام آمادگی کرده و به ارومیه نیز تحویل داده‌اند.

وی حملات سایبری را یکی از مهم‌ترین مشکلات سازمان‌ها و نهادها عنوان کرد و از کمیته زیر ساخت و امنیت خواست که مباحث سایبری و امنیت اطلاعات با جدیت در کلانشهرها پیگیری و بررسی شود.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور تصریح کرد: در ماه‌های آینده در تهران به‌طور متمرکز با هماهنگی افتای ریاست جمهوری دوره تخصصی امنیت سایبری برای نیروهای حوزه مرکز داده و شبکه فاوای کلانشهرها برگزار خواهد شد.

وی گفت: باید با تعامل و هماهنگی از وب سرویس‌ها و سامانه‌های سایر نهادهای مرتبط با شهرداری‌ها برای رفاه حال شهروندان بهره جست.

کد خبر 689134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.