تجزیه و ناامن‌سازی، در رأس برنامه‌ریزی‌های دشمن برای ایران

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: تجزیه، بی‌ثبات‌سازی و ناامن‌سازی ایران همواره در راس برنامه‌های دشمنان بوده و در این راه تمام تلاش خود را همواره در برهه‌های مختلف به کار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمد حسین رجبی روز گذشته _چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ در نشست بصیرتی و روشنگری اساتید دانشگاه‌های ارومیه اظهار کرد: دشمن همواره با نفوذ به دنبال دست‌یابی به اهداف خود است.

وی با بیان اینکه نفوذ را باید جدی گرفت و از آن غفلت نکرد، افزود: دشمن در اتاق فکر خود برنامه‌ریزی گسترده و وسیعی را داشته تا تأثیرگذاری بر افکار و اذهان داشته باشد، دشمن در جنگ ترکیبی، تمام توان خود را به کار گرفته است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: تجزیه، بی‌ثبات‌سازی و ناامن‌سازی ایران همواره در رأس برنامه‌های دشمنان بوده و در این راه تمام تلاش خود را همواره در برهه‌های زمانی و به بهانه‌های مختلف مانند هشت‌سال جنگ‌تحمیلی به کار گرفتند.

وی تصریح کرد: فعالیت گروهک‌های ضد انقلاب در فضای‌مجازی بخش‌هایی از پازل جنگ ترکیبی دشمنان است، دشمن از اهرم فشار بر روی ملت ایران برای دست‌یابی به اهداف خود استفاده می‌کند.

کد خبر 689104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.