ابراز امیدواری استاندار خراسان شمالی برای برقراری رابطه با کالوگای روسیه

استاندار خراسان شمالی گفت: امیدواریم دو استان خراسان شمالی و کالوگا روسیه بتوانند با عقد تفاهم‌نامه و قراردادهایی روابط خود را در حوزه‌های دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان، کشاورزی و صنعتی، صنایع دستی و تجارت و گردشگری گسترش دهند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز_ بیست‌ونهم شهریورماه_ در دیدار با استاندار کالوگا روسیه اظهار کرد: بخشی از محصولات استان خراسان شمالی در سال گذشته به روسیه صادر شده است.

وی با اشاره به تولیدات کشاورزی خراسان‌شمالی، افزود: استان خراسان‌شمالی حدود سه میلیون رأس دام سبک و تعداد قابل توجهی دام سنگین دارد و صادرکننده گوشت‌قرمز، لبنیات، گوشت‌سفید و تخم‌مرغ است و در صورت پرورش اسب ترکمن، امکان صادرات آن را دارد.

استاندار خراسان‌شمالی بیان کرد: امیدواریم دو استان بتوانند با عقد تفاهم‌نامه و قراردادهایی روابط خود را در حوزه‌های دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان، کشاورزی و صنعتی، صنایع‌دستی و تجارت و گردشگری گسترش دهند.

وی از استاندار کالوگا خواست تا مکانی را برای عرضه محصولات خراسان‌شمالی اختصاص دهند و متقابلاً چنین مکانی در خراسان‌شمالی در اختیار تولیدکنندگان کالوگا قرار گیرد.

کد خبر 689070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.