برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت نباید محدود به یک قشر خاص شود

امام جمعه سمنان گفت: برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت نباید منوط و محدود به قشر یا گروهی خاص شود و باید تلاش کرد تا همه اقشار را در این خصوص مشارکت دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ در چهارمین جلسه مشترک شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی دومین کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، اظهار کرد: حضور در جلسات شهدایی را توفیق و افتخاری برای خود می‌دانم‌.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود در حوزه ایثار و شهادت فرموده‌اند که باید این اقدامات صد برابر شود، بنابراین باید به صورت جدی در این زمینه اقدام کرد.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت نباید منوط و محدود به قشر یا گروهی خاص شود و باید تلاش کرد تا همه اقشار را در این خصوص مشارکت دهیم.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری کنگره‌ها اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و تأثیر گذاری آن است، درگیر کردن تمام اقشار و گروه‌ها در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک مهارت، مورد تاکید است.‌

مطیعی با تاکید بر اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از طریق عناصر و آثار هنری بسیار مؤثر و نتیجه‌بخش است، گفت: در گسترش و فراگیری اثرات کنگره از هیچ ظرفیت و مقوله‌ای نباید چشم‌پوشی کرد.

وی اظهار کرد: عظمت دفاع مقدس را باید به منصه ظهور برسانیم و دستاوردهای دفاع مقدس را برای اقشار مختلف و به‌ویژه جوانان تبیین کنیم.‌

امام جمعه سمنان افزود: اگر کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان بتواند شبهات نسل جوان را برطرف کند و این قشر را بیش از پیش با شهیدان آشنا کند، بسیاری از توهمات، بی‌اثر و به سوالات جوانان پاسخ داده خواهد شد.‌

کد خبر 689059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.