قدردانی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در استان مرکزی

در آیین سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم شهریور اه در این آئین اظهار کرد: انقلاب اسلامی هم اینک شرایط منحصر به فردی قرار دارد ودر مقطع کنونی بیش از هر زمان دیگری به حضور ایثارگران و مردم در صحنه‌های مختلف نیازمند است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمانی به حضور ایثارگران و مردم نیاز دارد افزود: دهه سوم انقلاب‌ها به دهه انقلاب میری معروف است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه هیچ انقلابی به جز انقلاب اسلامی از این دهه عبور نکرده است تصریح کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که دهه سوم خود را پشت‌سر گذاشته و هم اینک با شرایطی مقتدرتر و با اقتدار در دهه پنجم خود قرار گرفته‌است.

مخلص‌الائمه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس برای کمترین نیاز خود توسط دشمنان اسلام مورد تحریم بود و هم اینک برای صادرات پیشرفته‌ترین سلاح‌ها تحریم می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) با پشتیبانی مردم بر حکومت پهلوی پیروز شد تصریح کرد: حکومت پهلوی از هیچ فضیلتی در عرصه‌های اقتصادی، سیاست بین‌الملل و نظامی که خود بر اساس کودتای نظامی روی کار آمده بود، برخوردار نبود و در تمام این عرصه‌ها در نقطه ضعف قرار داشت.

استاندار مرکزی با بیان اینکه امام راحل بر تمام بی‌نظمی‌ها در کشور پایان داد تاکید کرد: با تلاش معمار کبیر انقلاب و رهبری جمهوری اسلامی ایران امروز در حوزه‌های مختلف در اوج قدرت قرار دارد.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: مسئولان و مردم ایران اسلامی از دیروز تا امروز و تا فردا باید جبهه خود را مشخص کنند و با حضور در جبهه حق علیه باطل در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه تقابل جبهه حق با باطل همواره وجود داشته است گفت: جبهه باطل همیشه خود را بر جبهه حق می‌نشاند و هرگاه بخواهند باطلی را در جامعه ترویج دهند آن را بر جبهه حق از جمله عدالت سوار می‌کنند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه تقابل جبهه حق با باطل با گذر زمان روشن‌تر می‌شود افزود: اگر در سال‌های گذشته این تقابل قابل تشخیص نبود، اما در اتفاقات سال گذشته این تقابل به خوبی قابل مشاهده بود و برای مردم روشن‌تر شد.

مخلص‌الائمه با اشاره به برگزاری آئین سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز گفت: توجه ویژه به نقش زنان و همسران رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس از جمله مهمترین ویژگی این آئین در سال جاری است.

دفاع مقدس تنها مختص به جنگ تحمیلی نیست

سردار پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم با بیان اینکه انقلاب اسلامی هم اینک به برکت خون شهدا، جانبازان و خانواده ایثارگران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد گفت: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و تنها مختص به جنگ تحمیلی نیست.

وی اظهار کرد: ایثارگران، خانواده آنان و عموم مردم باید با هوشیاری و دشمن‌شناسی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به حوادث پیش از جنگ تحمیلی افزود: پیش از آغاز جنگ تحمیلی گوشه گوشه ایران اسلامی دچار حوادثی بود و طرح تجزیه‌طلبی در کردستان و برخی از نقاط کشور آغاز شده بود که با هوشیاری امام راحل (ره) تمام این توطئه‌ها نقش برآب شد.

کریمی ادامه داد: امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در جبهه حق علیه باطل با تمام توان در حال نبرد هستند و با تجاربی که به دست آورده، قوی‌تر و منسجم‌تر شده‌اند و با تمام ظرفیت به میدان آمده‌اند.

وی تاکید کرد: اقتدار ایران اسلامی جرأت اقدام نظامی را از دشمنان اسلام و قرآن علیه ملت ایران را گرفته در غیر این صورت همزمان با تحریم‌ها و توطئه‌ها علیه کشور جنگ نظامی را نیز آغاز می‌کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه فضای مجازی تنها نقطه‌ای است که دشمنان احساس قدرت می‌کنند گفت: این مشکل نیز به دلیل کم‌کاری در این حوزه است، رهبر معظم انقلاب زنگ خطر تهاجم فرهنگی علیه کشور را سال ۶۹ به صدا درآوردند و امید است مسئولان در زمینه جهاد تبیین با تمام توان به میدان آمده و زمینه پیروزی جبهه حق علیه باطل، مانند گذشته فراهم شود.

کریمی تصریح کرد: دشمن جنگ احزاب را به راه انداخته و تمام دارایی‌ها و اندوخته خود را در این زمینه پای کار آورده است و بی‌ثبات‌سازی داخلی و تحریم اقتصادی را قوی‌تر از هر زمانی در برنامه خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن اعلام کرده در صورتیکه تا سال ۲۰۲۵ تکلیف خود را با جمهوری اسلامی مشخص کند ماندگار است و در غیر این صورت افول می‌کند گفت: آمریکا اکنون در شرایطی قرار گرفته که از هر روزنه‌ای برای کنار آمدن با جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند در صورتیکه جبهه حق و باطل همانند نور و تاریکی است و این دو با یکدیگر در یک نقطه جمع نمی‌شود چراکه جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که با تمام وجود در برابر استکبار ایستاده و به پیروزی دست یافته‌است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمنان اسلام و قرآن سال گذشته در سه جبهه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با جمهوری اسلامی ایران درگیر بودند افزود: این درگیری از لبنان آغاز و در عراق گسترش یافت و در داخل کشور هم در سال گذشته آغاز شده بود و امسال هم دشمنان این توطئه را آغاز کردند که انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها دشمن را شکست داد.

به گزارش ایمنا، در این آئین از سه کتاب شامل تنها آرزوی نوجوانی، تفاوت ره و علم گردانان رونمایی شد.

کد خبر 689027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.