استقبال مدارس شهرستان تیران از ۱۳۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی

معاون فرهنگی و پرورشی تیران و کرون گفت: هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی با برگزاری جشن شکوفه‌ها راهی مدرسه شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا ثابتی امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه _ در مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها در مدرسه حاج عباس امینی شهرک بهارستان تیران اظهار کرد: از میان ۱۲ هزار نفر دانش آموز تیران و کرون ۱۳۰۰ نفر آنان کلاس اولی هستند که امروز راهی مدارس شدند.

وی افزود: دانش آموزان کلاس اولی ورود به فصل تربیت و آموزش زندگی خود را جشن می‌گیرند و مسیر پیشرفت با کسب علم و دانش را طی می‌کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی تیران و کرون ادامه داد: ۱۲۰ مدرسه این شهرستان برای تحصیل و آغاز فصل مهر مهیا شده تا همزمان با نخستین روز ماه مهر پذیرای دانش آموزان باشند.

ثابتی با بیان اینکه همراهی خانواده‌ها در جشن ورود به مدرسه با مسئولان مدارس حائز اهمیت است، تصریح کرد: کسب علم و دانش موضوع مهم و اساسی است که باید برای آن همگان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خانه و خانواده نقش مکمل و ضروری در تربیت و آموزش دارد، خاطرنشان کرد: پدر و مادر، خواهر و برادر هر کدام نقشی را در تربیت یک فرد دارند و آنان در کنار معلم و مسئولان مدرسه نقش خود را ایفا می‌کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی تیران و کرون با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در کنار فعالیت‌های آموزشی، گفت: تربیت نسل جدید مبتنی بر ارزش‌ها از وظایف آموزش و پرورش است اما در این مسیر خانواده‌ها و دیگر دستگاه‌ها هم نقش دارند.

ثابتی استعدادشناسی، کمک به افزایش اعتقادات و معنویت میان دانش‌آموزان و کمک به رشد شخصیتی و علمی را از اقدامات مدارس دانست و افزود: اقدامات در این شهرستان توانسته است به رشد دانش آموزان کمک کند و حوزه پرورشی مدارس موفق به کسب رتبه برتر شده است.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید با شعار مهر نبوی و مهدوی آغاز می‌شود، تصریح کرد: سیره و الگوی معصومین مبنای حرکت آموزشی و پرورشی خواهد بود.

کد خبر 688959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.