عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ شهریورماه

در این بسته خبری از آغاز تملک ایستگاه‌های خط ۲ قطار شهری تبریز تا نونواری خیابان‌های گنبدکاووس برای استقبال از بازگشایی مدارس و تغییر کاربری پادگان ۰۷ خرم‌آباد برای مردم تولید ثروت می‌کند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز تملک ایستگاه‌های خط ۲ قطار شهری تبریز

یعقوب وحیدکیا، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز گفت: تملک ایستگاه‌های خط ۲ قطار شهری تبریز آغاز شده است و در آینده نزدیک روزشمار تکمیل این ایستگاه‌ها نصب می‌شود.

نونواری خیابان‌های گنبدکاووس برای استقبال از بازگشایی مدارس

سیدعلی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس از اجرای برخی طرح‌های عمرانی، زیباسازی و ساماندهی سرویس حمل و نقل مدارس در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی (۱۴۰۳ -۱۴۰۲) توسط این نهاد خدماتی خبر داد و گفت: مدیریت شهری در قالب کمیته «استقبال از مهر» اقدامات متنوعی را انجام داده است.

ساخت ۲۱ پل مکانیزه عابر پیاده به زودی در یزد آغاز می‌شود

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ساخت ۲۱ پل مکانیزه، استاندارد و دارای پله برقی عابر پیاده، بزودی در این شهر آغاز می‌شود؛ ساخت این تعداد پل به مزایده گذاشته شده و توسط بخش خصوصی ایجاد می‌شود.

تغییر کاربری پادگان ۰۷ خرم آباد برای مردم تولید ثروت می‌کند

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم آباد با بیان اینکه تغییر کاربری پادگان ۰۷ خرم آباد برای مردم تولید ثروت می‌کند، گفت: به دنبال افزایش سهم مردم با جایگزینی کاربری تجاری به جای کاربری مسکونی از پادگان ۰۷ هستیم.

فضای فیزیکی اصفهان به شهر دوستدار معلول تبدیل می‌شود

فریبا حسین‌بالام، رئیس اداره طرح‌های منطقه‌ای و حریم معاونت معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهری که بتواند برای تمام شهروندان فرصت برابر ایجاد کند، دوستدار معلول است، گفت: از یک میلیون و ۶۳۰ هزار متر پیاده‌روی معابر شریانی اصفهان، در مجموع ۹۸۷ هزار متر برای تردد افراد دارای معلولیت مناسب‌سازی شده است.

ابلاغ طرح تفصیلی شهر لواسان تا یک ماه آینده

یونس غفاری، شهردار لواسان از ابلاغ طرح تفصیلی این شهر ظرف یک ماه آینده خبر داد و گفت: خوشبختانه اقدامات شهرداری و شورای شهر لواسان به پروژه‌های امیدآفرینی در سطح شهر بدل شده است.

آموزش تفکیک زباله از مبدأ در مدارس کرج

محمدرضا خسروی، البرز رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی آئین مهر پاک در چهار مدرسه کرج به صورت پایلوت برگزار خواهد شد.

پاسگاه انتظامی در بوستان علوی قم احداث می‌شود

مهدی اصفهانیان مقدم، معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از احداث پاسگاه انتظامی در بوستان علوی خبر داد.

کد خبر 688958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.