نقش‌آفرینی نیروهای مسلح در دفاع مقدس متکی به قدرت مردم بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل گفت: نقش‌آفرینی همه نیروهای مسلح در دفاع مقدس متکی به قدرت مردم بود.

سرهنگ ابوالفضل حسین‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس همه نقش آفرینی‌ها در ارتش، سپاه، بسیج و تمام نیروهای مسلح متکی به قدرت مردمی بود. جنگ ما را قوی کرد، زیرا نقش آفرینی مردم در آن ملموس بود.

وی افزود: برگزیدگان دوران دفاع مقدس امثال حاج قاسم بودند که دنیا را وجود و شهادتشان تکان داد، دفاع مقدس برهه‌ای از زمان نبود که بگوییم تمام شد، بلکه گنجینه‌ای است که باید از آن در همه دوران‌ها بهره جست و برای آن سرمایه‌گذاری کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل خاطرنشان کرد: عزیزانی که آن روزها را با تمام سختی‌ها و کمبودها لمس کردند، امنیت و آرامش امروز را درک می‌کنند، آن روزها وقتی قرار بود به قلب دشمن بزنند تمام معادلات و محدودیت‌ها کنار زده می‌شد.

حسین‌دوست جهاد تبیین را موضوع مهمی دانست که در راستای تقویت و ایمان مردم ضروری است و مسئولان و رزمندگان دیروز باید به این مهم اهتمام ورزند.

وی تبیین بصیرت، هوشمندی و مدیریت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و درایت مقام معظم رهبری را در جامعه امروز ستودنی دانست که دشمن را نا امید ساخته است و باید در جهاد تبیین به آن پرداخته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران و بیدگل با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: تجلیل از رزمندگان توسط دانش‌آموزان، دیدار نخبگان علمی و تجلیل از آن‌ها توسط رزمندگان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن‌های خیابانی و برگزاری دعای کمیل و رژه خودرویی و برپایی نمایشگاه آثار دفاع مقدس امسال را متفاوت و بدون هرگونه برنامه کلیشه‌ای دانست.

حسین‌دوست همکاری و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های مرتبط در برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس از جمله نیروهای مسلح، بسیج، سپاه، فرمانداری و آموزش و پرورش را الزامی دانست و از همه خواست تا در برپایی هر چه با شکوه تر برگزار شدن این برنامه تلاش کنند.

کد خبر 688954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.