اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای نهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و کشف ۵۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار هادی رفیعی‌کیا امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا در سال «مهار تورم، رشد تولید» به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه ریزی های عملیاتی فراجا، با جدیت در دستور کار پلیس مرکزی قرار گرفته است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در یگان‌های مختلف انتظامی استان مرکزی، نهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا به مرحله اجرا گذاشته شد. فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در اجرای این طرح ،۴۸۱۵۶ قطعه انواع ظروف بلوری و پلاستیکی، ۵۲ عدد سرخ کن، ۱۰۵۶ عدد اتوبخار و ۳۹ دست مبلمان چوبی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده دراین طرح، از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مرکزی بیش از ۵۴ میلیارد ریال برآورد شده است اضافه کرد: سه دستگاه کامیون کشنده نیز دراین طرح توقیف و روانه پارکینگ شد.

سردار رفیعی‌کیا با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: چهار متهم دستگیر شده در این طرح سراسری، با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کد خبر 688947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.