۳۰۳۸ پایگاه در اصفهان میزبان جشن عاطفه‌ها است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان با برپایی ۳۰۳۸ پایگاه، در روزهای پایانی شهریورماه، آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها از نیمه مردادماه، اظهار کرد: این جشن با برپایی پایگاه‌های نمادین امداد در میادین، معابر و پایگاه مصلاهای نماز جمعه، روزهای پایانی شهریور ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها به میزبانی مدارس نیز برگزار می‌شود، افزود: طبق هماهنگی، این برنامه دهم مهرماه در ۲۲۵۷ مدرسه سطح استان با هدف نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان میان دانش‌آموزان برگزار خواهد شد و کمیته امداد استان اصفهان با برپایی ۳۰۳۸ پایگاه، در روزهای پایانی شهریورماه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته در این طرح مبلغ ۳۱ میلیارد تومان از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش استان جمع‌آوری شد، تصریح کرد: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار «آینده‌ساز باشیم» برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در حال اجرا است و هدف از آن، حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد و توسعه و تقویت فرهنگ خیر و احسان است.

وی با دعوت از خیران برای حضور در این جشن، خاطرنشان کرد: عموم مردم نیک‌اندیش می‌توانند افزون بر مراجعه حضوری به دفاتر، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر این نهاد در سطح استان، با شماره‌گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ هدایای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

کد خبر 688930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.