اصلاح هندسی بلوار شهید بهشتی کرمانشاه در راستای روان‌سازی تردد

شهردار منطقه یک کرمانشاه از مسدود شدن مسیر شمال به شرق سه‌راه حافظیه در راستای حرکت روان‌تر در بلوار شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل سلیمانی امروز چهارشنبه _ بیست و نهم شهریورماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو مصوبه شورای ترافیک مبنی بر اصلاح هندسی سه راه حافظیه در بلوار شهید بهشتی و ابلاغ این مصوبه از سوی معاونت ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری به منطقه یک، این اصلاح هندسی ظرف مدت دو روز از سوی معاونت عمران و اداره ترافیک منطقه یک اجرا شد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه و اصلاح هندسی صورت گرفته، مسیر شمال به شرق در بلوار شهید بهشتی (ورودی حافظیه) مسدود شده است.

شهردار منطقه یک کرمانشاه خاطرنشان کرد: این اقدام موجب حرکت روان‌تر مسیر شمال به جنوب و بلعکس خواهد بود و شهروندان برای ورود به حافظیه می‌توانند از دو مسیر میدان سپاه پاسداران و دوربرگردان در بیمارستان شهدا اقدام کنند.

سلیمانی با بیان اینکه عملیات ایمن‌سازی اصلاح هندسی با استفاده از استوانه، گل میخ، کاشن تاک و تابلو ظرف مدت یک روز اجرا شده است، تاکید کرد: در حال حاضر چراغ راهنمایی این تقاطع از سه به دو فاز تغییر پیدا کرده و موجب تسهیل در تردد و کاهش زمان سفر خواهد بود.

وی ادامه داد: کوچه روبه‌روی سه راه حافظیه نیز بنا به درخواست مکرر اهالی این کوچه و اعلام نظر پلیس راهور مبنی بر پر تصادف بودن این نقطه مسدود شده است و شهروندان برای ورود به محدوده خیابان ۲۲ بهمن، می‌توانند از سی‌متری اول استفاده کنند.

شهردار منطقه یک کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در این اصلاح هندسی از سوی نیروهای عمران منطقه و بدون استفاده از پیمانکار صورت گرفته است، گفت: به منظور اصلاح هندسی از بیش از ۱۵۰ متر طول جدول استفاده شده و برای تردد بهتر شهروندان، دوربرگردان شرق به غرب نیز در ورودی سه راه حافظیه احداث شده است.

سلیمانی تاکید کرد: با توجه به احداث این مثلثی در سه راه حافظیه، عملیات کاشت چمن و گل‌های فصلی بزودی از سوی فضای سبز منطقه یک اجرا خواهد شد.

کد خبر 688916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.