اصلاح هندسی بلوارهای حادثه‌خیز شهر نجف‌آباد در دست اقدام است

شهردار نجف‌آباد گفت: عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری، آسفالت معابر خاکی، لکه‌گیری و روکش آسفالت‌های فرسوده، اصلاح هندسی بلوارهای حادثه‌خیز و ساماندهی پیاده‌رو و خیابان‌ها در دست اجرا است.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه یک شهرداری نجف‌آباد، اظهار کرد: فاز دوم ساختمان گالری چوبی با مساحت ۱۷۰ مترمربع و فاز دوم پروژه باغ ایرانی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع واقع در مسیر گردشگری بوستان زندگی در دست احداث است.

وی افزود: زیرسازی و جدول‌گذاری هفت هزار مترمربع از بلوار آیت‌الله ایزدی و خیابان‌های اروندرود و رودکی، زیرسازی و جدول‌گذاری خیابان آبشار به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و پروژه هدایت آب‌های سطحی از پنگ خانه تا بلوار طالقانی به طول ۱۸۰۰ متر از مهم‌ترین پروژه‌های محله محور در دست اجرا در منطقه یک شهرداری است.

شهردار نجف‌آباد با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای منطقه یک، خاطرنشان کرد: عملیات زیرسازی و جدول‌گذاری، آسفالت معابر خاکی، لکه‌گیری و روکش آسفالت‌های فرسوده، اصلاح هندسی بلوارهای حادثه‌خیز سطح منطقه و ساماندهی پیاده‌رو و خیابان‌ها در دست اجرا است.

امامی با اشاره به اینکه فاز نخست احداث خیابان بهارستان در منطقه دو شهری در دست اجرا است، تصریح کرد: ساماندهی ادامه بلوار ظفر (فیروزآباد) به طول ۱۳۰۰ متر، خیابان ابولقاسم پاینده جنب هنرستان شریعتی به طول ۷۵۰ متر، احداث بلوار کشاورز حدفاصل خیابان بهارستان تا خیابان شهدا به مساحت ۴۵ هزار مترمربع و احداث بلوار بهارستان تا خیابان کشاورز به طول ۶۰۰ متر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: ساماندهی خیابان سمندری و فرعی‌های آن به مساحت چهار هزار مترمربع و ساماندهی شش هزار مترمربع از خیابان فتاح المنان به عنوان پروژه‌های محله‌محور در حال انجام است.

شهردار نجف‌آباد از ساماندهی بوستان محله‌ای سروستان ۱۲ به مساحت ۴۴۰۰ مترمربع با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در منطقه سه شهرداری نجف‌آباد در قالب پروژه‌های محله‌محور خبر داد و گفت: احداث سپتینگ و دفع آب‌های سطحی بلوار آزادگان انجام شد.

امامی افزود: زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت بلوار وحدت حدفاصل بلوار آزادگان و بلوار باهنر به طول ۱۷۰۰ متر و عرض ۱۲ متر از مهم‌ترین پروژه‌های شاخص در منطقه سه شهرداری است.

کد خبر 688877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.