امروز ۲۹ شهریور در بورس چه خبر است؟

بازار نیاز به اخبار جدیدی دارد تا بتواند مسیر جدیدی را طی کند، بنابراین بازاری متعادل به سمت منفی را امروز انتظار خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز آخرین روز کاری هفته جاری است، در بازار روز گذشته شاهد افت شدید ارزش و حجم معاملات بودیم، در روزهای بی‌خبری به سر میبریم و رکود بازار را فرا گرفته است، گروه پالایشی نسبت به تغییرات قیمت نفت بی‌توجه است، حتی بازار ارز نیز نسبت به خبر افت قیمت دلار در پی آزاد سازی منابع که توسط بانک مرکزی نیز منتشر بود بی واکنش بود.

شاخص به سختی خود را بالای دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد نگه داشته است و توان حرکتی زیادی ندارد زمانی که بازار به این صورت باشد معامله گران ترجیح می‌دهند به سمت صندوق‌های درآمد ثابت حرکت کنند که همین موضوع منجر به اصلاح بیشتر قیمتی و زمانی می‌شود، شاید برای بازار امروز انتظار افت قیمت و فشار فروش بیشتری را بتوان متصور بود، احتمال بازاری را می‌دهیم که سهم‌های بزرگ در محدوده نیم تا یک درصد نوسان کنند.

بازار نیاز به اخبار جدیدی دارد تا بتواند مسیر جدیدی را طی کند، بنابراین بازاری متعادل به سمت منفی را امروز انتظار خواهیم داشت.

افت ۳ هزار واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدای معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه_ با افت ۳۹۱۸ واحدی، به ۲,۱۲۴,۵۷۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۴۵۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۴۷.۹۹۶ میلیون سهم بود که طی ۴۳,۴۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۶,۳۱۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۴,۶۰۱,۴۹۶ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «شستا» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل گذاشتند.

امروز ۲۹ شهریور در بورس چه خبر است؟

کد خبر 688867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.