ثبت‌نام بیش از ۵ هزار دانش‌آموز مهابادی برای استفاده از سرویس مدارس

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: براساس آخرین آماری که در سامانه سپند ثبت‌نام به عمل آمده ۴۲ دستگاه مینی بوس، ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲ شرکت سواری حمل و نقل برای فعالیت در حوزه سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرکو نورانی روز گذشته _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم شهریورماه_ در نشست شرکت‌های خدمات‌رسان سرویس‌های مدارس با مسئولان شهرداری و آموزش و پرورش مهاباد اظهار کرد: ۵ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز مهابادی متقاضی استفاده از سرویس‌های مدارس هستند.

وی افزود: بر همین اساس و آمار دانش‌آموزان ثبت‌نام کرده و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: تعداد خودروهای متقاضی فعالیت در مدارس محدود است و در این راستا هماهنگی‌ها پیش از آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برابر آخرین آماری که در سامانه سپند ثبت‌نام به عمل آمده ۴۲ دستگاه مینی‌بوس، ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲ شرکت سواری حمل و نقل ثبت‌نام کرده‌اند.

علی محمدیان معاون اداره آموزش و پرورش مهاباد نیز در این نشست اظهار کرد: قیمت‌گذاری سرویس‌ها را در دو مرحله پیش‌بینی کرده‌ایم که مرحله اول در چهار ماه اول بوده و نرخ سرویس‌ها ۳۰۰ هزار تومان برای مینی‌بوس و اتوبوس خواهد بود.

وی ادامه داد: در چهارماهه دوم این نرخ به ۴۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت، نرخ کرایه سرویس‌های ون نیز در چهارماهه اول ۴۵۰ هزار تومان و در چهارماهه دوم ۴۸۰ هزار تومان خواهد بود.

کد خبر 688825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.