اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های قاچاق در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت های قاچاق به مدت ۱۰ روز در این استان خبر داد و گفت: در این مدت ۱۱ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش تقریبی ۳۶ میلیارد ریال کشف شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری در کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح برخورد با موتورسیکلت‌های قاچاق به مدت ۱۰ روز در سطح استان گیلان اجرا شد، افزود: در این مدت مأموران انتظامی در شهرستان‌های تابعه با انجام تحقیقات و اقدامات فنی ۱۱ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ارزش تقریبی این کشفیات از سوی کارشناسان ۳۶ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا ۱۱ نفر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 688824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.