اختصاص ۵ میلیارد تومان به کشتارگاه صنعتی دام یاسوج

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص پنج میلیارد تومان به کشتارگاه صنعتی دام یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار، احسان عسکری، روز گذشته _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم شهریورماه_ در بازدید از کشتارگاه صنعتی یاسوج با اشاره به دلسوزی و پای کار بودن مدیران استانی، اظهار کرد: تحقق نیافتن تزریق اعتبارات در قالب تسهیلات بانکی از اراده استان خارج بوده و این موضوع در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان به نوعی هموارکننده مسیر توسعه استان در بخش‌های مختلف زیرساختی هستند، افزود: کشتارگاه صنعتی دام یاسوج همانند سایر واحدهای تولیدی در استان مورد حمایت مسئولان است.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات برای راه اندازی مجدد واحد بسته‌بندی کشتارگاه صنعتی دام یاسوج خبر داد و گفت: مبلغ پنج میلیارد تومان جهت فعالیت مجدد واحد بسته‌بندی مرغ کشتار روز اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به کمبودهای اعتباری در بخش تسهیلات بانکی خاطرنشان کرد: همه واحدهای صنعتی در شهرستان‌های استان مورد حمایت هستند و سعی می‌شود تسهیلات به صورت عادلانه توزیع شود.

جمشید نیکزاد، مدیر کشتارگاه صنعتی دام یاسوج از تعدیل نیرو در این واحد صنعتی خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات مالی ناشی از وجود کشتارهای غیرمجاز، تعداد نیرو از ۱۵۰ نفر در گذشته به ۳۰ نفر نیرو رسیده است.

وی با ابراز گلایه از عدم حمایت در جمع‌آوری کشتارهای غیر مجاز، افزود: اگر حمایت مالی در راه‌اندازی مجدد واحد بسته‌بندی کشتارگاه صورت بگیرد، شاهد رونق اشتغال در این واحد خواهیم بود.

کد خبر 688781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.