آغاز عملیات رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌های آسفالتی سطح شهر

شهردار آران و بیدگل از آغاز عملیات رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌های آسفالتی و عابر پیاده در سطح معابر شهر خبر داد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهروندان خواستار بازگشایی خیابان ابن سینا از سمت میدان آزادگان به منظور کاهش هزینه سوخت و استهلاک خودرو در تردد روزانه به سمت بلوار دانشگاه هستند.

وی افزود: شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان آمادگی دارد اقدامات لازم برای بازگشایی مسیر میدان آزادگان - خیابان ابن سینا را انجام دهد، اما این اقدام منوط به ایمن‌سازی محل گودبرداری شده توسط مالک در مسیر خیابان ابن سینا است.

شهردار آران و بیدگل با اشاره به عملیات زیرسازی کوچه اندیشه چهارم، خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست‌های شهروندان اجرای عملیات بلوک‌فرش کوچه اندیشه چهارم واقع در بلوار آیت‌الله عاملی توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال انجام است.

صانعی با بیان اینکه زیرسازی کوچه ضلع غربی امامزاده هادی (ع) انجام شده است، اضافه کرد: بلوک‌فرش این کوچه توسط شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل آغاز شده است.

وی از آغاز عملیات رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌های آسفالتی و عابر پیاده در سطح معابر شهر خبر داد و گفت: در راستای زیباسازی چهره شهر، افزایش ایمنی تردد خودروها و تأمین امنیت عابران پیاده رنگ‌آمیزی بیش از ۸۰ درصد از سرعتکاه‌ها و محل‌های عبور عابر پیاده در سطح شهر به پایان رسید.

شهردار آران و بیدگل افزود: اصلاح و نصب روشنایی میدان حضرت ولی عصر (عج) با اعتبار دو میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل انجام شد.

کد خبر 688778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.