والدین دانش‌آموزان از سرویس‌های مورد تأیید شهرداری و پلیس راهور استفاده کنند

‌ رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی با بیان اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در حوزه ترافیک گفت: به اولیای دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم از اولین روز مهرماه از سرویس‌های مدارس مورد تأیید پلیس راهور و شهرداری ارومیه استفاده کنند.

سرهنگ حجت مشتاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس در اول مهر پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی تمهیدات ترافیکی لازم را در نظر گرفته است.

وی افزود: با استقرار نیروهای پلیس راهور در معابر اصلی و جلوی مدارس در جهت روان‌سازی ترافیک و تسهیل حرکت اقدام خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: به اولیا دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم از اولین روز مهرماه از سرویس‌های مدارس مورد تأیید پلیس راهور و شهرداری ارومیه استفاده کنند.

وی تأکید کرد: والدین دانش‌آموزان از جابجایی دانش‌آموزان توسط خودروهای شخصی تک‌سرنشین برای جلوگیری از بروز ترافیک خودداری کنند چون بار ترافیکی سنگینی را در معابر شهری سبب می‌شود.

مشتاق ادامه داد: بیشترین تراکم خودرو و مشکل ترافیکی توقف خودروها در مقابل درب مدارس است که امیدواریم با رعایت شهروندان شاهد ترافیکی روان در معابر باشیم.

کد خبر 688757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.