لزوم ایجاد محدودیت برای ورود موتورسیکلت به بوستان‌های شهری

فرمانده انتظامی استان قم ضمن تاکید بر لزوم ایجاد محدودیت برای موتورسیکلت در بوستان‌ها گفت: اجرای برخی پروژه‌های شهری نقش مهمی در کاهش حوادث و ایجاد امنیت دارد و شهرداری اقدامات مؤثری در این زمینه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در نشست مشترک فرماندهی انتظامی استان و شهرداری قم، با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جلساتی در راستای افزایش ضرایب ایمنی در سطح شهر اظهار کرد: این همکاری‌ها در سطح قابل قبولی است.

وی با بیان اینکه با همکاری پلیس و شهرداری تعداد کشته‌های تصادفات بلوار غدیر در سال جاری به شدت کاهش داشته است، افزود: بنا بر گزارش‌های واصله، این همکاری‌ها سبب رضایتمندی در بین مردم شده است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: اجرای برخی پروژه‌های شهری نقش مهمی در کاهش حوادث و ایجاد امنیت دارد و شهرداری اقدامات مؤثری در این زمینه داشته است.

وی با اهمیت ساماندهی وضعیت ضایعاتی‌ها در شهر قم یادآور شد: شهرداری اقداماتی داشته است، اما هنوز با شرایط مطلوب فاصله داریم که نیاز است همه پای‌کار بیایند و جلوگیری و ممانعت از فعالیت آن‌ها و صحنه‌های نامطلوب در سطح شهر داشته باشند.

لزوم تسریع ساخت پایگاه انتظامی در بوستان علوی

میرحیدری با اشاره به همکاری و اقدامات مشترک برای ایجاد امنیت در پارک‌ها و بوستان‌ها، بر لزوم تسریع در احداث پاسگاه انتظامی در بوستان علوی تأکید کرد و گفت: باید برای بوستان‌ها محدودسازی‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شود تا ضمن قابل‌کنترل بودن آن‌ها، از ایجاد مزاحمت موتورسواران برای خانواده‌ها جلوگیری شود.

وی با تأکید بر تدوین و ایجاد تبلیغات محیطی مشترک برای مقابله با هنجارشکنی‌ها، هنر را وسیله‌ای برای بهبود انعکاس موضوعات و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه دانست.

کد خبر 688753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.