امید عربستان ۰ _ امید ایران ۰ / توقف بچه‌های جوان در گام نخست مسابقات آسیایی

تیم ملی فوتبال امید ایران در بازی اول مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل عربستان به تساوی بدون‌گل رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته اول مسابقات در چارچوب رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین و در بخش فوتبال، امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ آغاز شد و تیم‌های امید ایران و عربستان به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با تساوی بدون‌گل پایان یافت.

داور وسط بازی لطفلین از کشور ازبکستان بود و و کمک‌داوران نیز سرازیتدینوف (ازبسکتان) و خلف (قطر) بودند. همچنین کارت زرد به محمد واحد از عربستان رسید.

سیدحسین حسینی، حسین گودرزی، سامان فلاح، سیدمجید نصیری، سامان تورانیان، امید حامدی‌فر، محمدحسین اسلامی، محمد خدابنده‌لو، امیر جعفری، مهدی ممی‌زاده و امیرارسلان مطهری بازیکنانی بودند که رضا عنایتی از ابتدا در ترکیب قرار داد.

علیرضا کوشکی به‌دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست، حداقل برای سه هفته باید مورد معالجه قرار بگیرد و به‌همین دلیل این بازیکن امکان همراهی تیم در بازی‌های آسیایی هانگژو را ندارد. همچنین غلامرضا ثابت‌ایمانی هافبک پیکان نیز دچار مصدومیت از ناحیه استخوان پای راست شده و هنوز به طور کامل شرایط بازی پیدا نکرده است و بازی امروز را از دست داد.

ضمن اینکه در لیست تیم ملی امید، یاسین سلمانی و محمد عمری به‌دلیل حضور پرسپولیس در لیگ‌قهرمانان آسیا حضور ندارند و علیرضا رضایی هم به علت مشکل خروج از کشور نتوانسته به تیم ملحق شود تا امیدهای کشورمان با لیستی نصفه‌ونیمه کار خود را در بازی‌های آسیایی هانگژو آغاز کند.

کد خبر 688737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.