کشف خودرو بنز قاچاق در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران این پلیس در عملیاتی موفق به کشف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ جلیل سلطانی امروز_ سه شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اینکه شخصی دارای یک دستگاه خودرو سواری قاچاق می‌باشد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد مذکور و خودرو قاچاق وی که یک دستگاه استیشن بنز مدل ۳۵۰ که پلاک جعلی روی آن نصب شده بود، شده و نسبت به دستگیری و توقیف خودور اقدام کردند.

سرهنگ سلطانی با اشاره به اینکه ارزش خودرو قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۱۵ میلیارد ریال می‌رسد، از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: پرونده در حال رسیدگی است.

توقیف محموله تخم مرغ قاچاق در روانسر

سرهنگ احمد رستمی امروز_ سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریور_ اظهار کرد: مأموران یگان امداد روانسر حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو مذکور مقدار ۳۹۰۰ کیلوگرم تخم مرغ قاچاق و فاقد هرگونه مجوز به ارزش یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان از دستگیری دو نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کد خبر 688735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.